.

Beantwoord

Bijbetalen terwijl ik geen 300 minuten heb gebeld?

  • 19 April 2019
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Ik heb mijn factuur gekregen en nu moet ik meer bijbetalen voor de belminuten dan anders.
Ik heb 300 belminuten met mijn abonnement. Ik weet dat bellen naar het buitenland niet daar in zit.
Nu heb ik buiten dat geen 300 minuten gebeld. Waarom moet ik toch bij betalen?
icon

Beste antwoord door Lu. 20 April 2019, 12:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Misschien andere buiten de bundel nummers gebeld zoals 0900 nummer?

Op je factuur staan wat er buiten de bundel is berekend.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Twanv,

Welkom op het forum! :)

Balen dat je factuur hoger uitgevallen is dan normaal! Bellen vanuit Nederland naar een internationaal nummer kan niet met de minuten van je belbundel. Dat kost €0,23 per minuut en gaat dus niet van je belbundel af. Jouw belbundel was in maart wel volledig verbruikt.

Om dat te controleren kun je het beste de factuur erbij pakken. Daar staat namelijk een overzicht van alle gebelde nummers en de duur van de gesprekken. Let wel op: de belminuten op de factuur zijn niet afgerond op hele minuten. Het totaal aantal minuten valt dus lager uit dan jouw belbundel.

Bedankt voor je antwoord Ray!

Heb je nog andere vragen? Laat het me dan gerust weten :)

Groetjes,
Lu

Reageer