.

Beantwoord

Betaling voor een code op internet

  • 3 July 2013
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Goedemiddag,
Voor een betaling op internet ad € 1,30 moet ik met mijn telefoon een nummer bellen voor een code.
Ik krijg een antwoord: 'Deze service is niet voor u, bel 1200' of zoiets, 1200 is op het moment overbelast.
Hier kan ik geen antwoord vinden.
Verwarring met aparte registratie voor forum terwijl je al jaren Simyo gebruikt.
Weet iemand waarom ik hiet geen gebruik van kan maken?
Mijn tegoed is no € 7 nog wat. een prepaid simyo-kaart.
Met vriendelijke groet,
Mw. T.F. van den Bos
icon

Beste antwoord door Charlene 5 July 2013, 16:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Weet niet hoe het met preypaid werkt maar meet en abonnement is het niet mogelijk op 0909 nummers te bellen, misschien dat dit ook het geval is met jouw kaart
Dat zou het dan zijn, waarom weet ik dat dan niet.
Ik heb Simyo al een paar jaar en ik loop er nu pas tegenaan dat er dus beperkingen zijn.
Afijn, bedankt voor je reactie.
Badge +1
Bij veel simonly aanbieders heb je deze beperking bij mijn vorige had ik dat ook
Oke, dank je wel voor de moeite.
Badge +8
Goedemiddag,
Voor een betaling op internet ad € 1,30 moet ik met mijn telefoon een nummer bellen voor een code.
Ik krijg een antwoord: 'Deze service is niet voor u, bel 1200' of zoiets, 1200 is op het moment overbelast.
Hier kan ik geen antwoord vinden.
Verwarring met aparte registratie voor forum terwijl je al jaren Simyo gebruikt.
Weet iemand waarom ik hiet geen gebruik van kan maken?
Mijn tegoed is no € 7 nog wat. een prepaid simyo-kaart.
Met vriendelijke groet,
Mw. T.F. van den Bos


Weet niet hoe het met preypaid werkt maar meet en abonnement is het niet mogelijk op 0909 nummers te bellen, misschien dat dit ook het geval is met jouw kaartDat zou het dan zijn, waarom weet ik dat dan niet.
Ik heb Simyo al een paar jaar en ik loop er nu pas tegenaan dat er dus beperkingen zijn.
Afijn, bedankt voor je reactie.


Hoi tvdbos,

Welkom op het forum :)
Het is met een Simyo aansluiting helaas niet mogelijk om 0909 of 0906 nummers te bellen. Dat zou het dus kunnen zijn, waarom je de code niet kunt ontvangen. Ik hoop dat het mogelijk is om het op een andere manier voor elkaar te krijgen.

Veel succes.

Groetjes,
Charlene

Reageer