.

Beantwoord

Waarom heb ik nog 10 minuten terwijl mijn abonnement net ingaat?

  • 28 November 2015
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Hallo! Ik heb nog maar 5 minuten geleden mijn simkaart geactiveerd... en wordt me verteld dat ik nog 10 minuten van mijn 100 minuten bundel overheb... terwijl ik het nog Helemaal niet heb gebruikt! Dat kan toch niet!
Graag hoor ik het van iemand! Het lijkt mij te gek voor woorden! 😞
icon

Beste antwoord door Ray 28 November 2015, 17:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Waarom is dat te gek voor woorden? Je krijgt je bundel(s) naar rato aangezien je vandaag je bundels / simkaart hebt geactiveerd. Je betaald immers ook pas vanaf vandaag. Tenminste, ik neem aan dat je een nieuwe klant bent. Op 1 december als de nieuwe bundels in gaan voor die maand krijg je de volle mep.
Okee, dus je denkt dat ik ook maar een fractie van mijn abonnement hoef te betalen? Ik zal het zien en meemaken! 🙂 Voor deze dagen dus nog 10 min. bellen......
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waarom-krijg-ik-niet-alle-belminuten-71?c=40
Okee! Dat stelt mij gerust Raytje! BEdankt! 🙂
Graag gedaan 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marga123, welkom op het Simyo forum!

Fijn om te zien dat Raytje je super heeft geholpen! Dankjewel Raytje 😃
Je abonnementskosten zijn deze maand inderdaad naar rato berekend. Je betaalt maar € 0,74 aan abonnementskosten voor november.

Hopelijk zien we je weer terug op het forum 😳

Reageer