.

Beantwoord

Bellen en sms'en is niet meer mogelijk. Hoe kan dat?

  • 20 February 2017
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Ik heb een maand lang een andere sim-kaart gebruikt i.v.m. verblijf in het buitenland en nu, terug op Hollandse bodem, heb ik de Simyo-sim weer in mijn mobiel gezet. Ik krijg de melding dat ik 'wegens administratieve redenen' niet kan bellen en smsen. Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Samantha 21 February 2017, 11:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo TamvdB,

Ik neem aan dat je een abonnement hebt, het zou kunnen dat er een betaling niet gelukt is en op de herinnering ook niet gereageerd is. Zeker omdat je in het buitenland verbleef is dat best mogelijk, kijk even in Mijn Simyo op de website dan zie je een overzicht van je facturen.
Hoi Franswon, dank voor je reactie. Ik heb een 'automatisch-opwaardeer'-systeem en nog 28 euro aan beltegoed, dus dat kan het niet zijn gok ik.
Badge +7
Hoi TamvdB,

Welkom op het Simyo forum:)

Ik vind het heel vervelend voor je dat je nu niet meer kunt bellen! Gelukkig zie ik al hoe dit komt. Je hebt op 17-02-17 meerdere gesprekken vlak achter elkaar gevoerd. Hierbij zijn ook verkeerskosten in rekening gebracht. Toen dit verbruik een paar uur later bij ons binnen kwam, hebben we je simkaart even moeten blokkeren voor uitgaande oproepen. Dit komt omdat je saldo door deze gesprekken negatief was geworden.

Omdat je automatisch opwaarderen aan hebt staan, is je beltegoed ook meteen weer opgewaardeerd. De blokkade van je simkaart hoort er dan ook meteen weer af te gaan. Dit is bij jou jammer genoeg niet gebeurd. Daarom kun je nu niet bellen. Sorry hiervoor! Ik heb de blokkade er meteen af gehaald. Als je nu je telefoon even uit en aan zet, zou je weer moeten kunnen bellen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@franswon, heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Yes, het is opgelost, mijn dank is groot!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi TamvdB,

Wat fijn dat jij je simkaart weer kunt gebruiken! :D

Als je andere vragen hebt, dan kun je gerust een nieuwe topic openen. :$

Ik wens je alvast een ontzettend fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer