.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen naar Nederland vanuit Indonesië?

  • 29 July 2016
  • 7 reacties
  • 2811 Bekeken

Ik ben op dit moment in Indonesië kan met geen mogelijkheid bellen met Nederland. Bellen in naar het buitenland staat aan. De telefoon helemaal uitschakelen ook al geprobeerd. Andere Indonesische telefoonproviders geprobeerd maar lukt ook niet. Hebben jullie een oplossing? We verblijven op Bali. Groet Theun de Boer
icon

Beste antwoord door Jihane 31 July 2016, 12:47

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Heb je bellen in buitenland in mijn simyo aangezet?
Ja staat aan!
Reputatie 7
Bellen naar Nederland is 0031 plus het volledige nummer zonder de '0'.

Staat in je scherm dat je verbonden bent met een netwerk?
In mijn scherm staat dat ik verbonden ben met een Indonesische provider.
Maar bellen lukt nog steeds niet! Helaas .........
Vreemd,ik zit ook in Indonesië en heb geen probleem met het bellen.

Probeer het eens met een lokale simkaart de prijs daarvan is laag,hooguit 2 euro
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theboe,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen naar Nederland vanuit Indonesië! Je hoort dat wel gewoon te kunnen. Ik zie dat jij de optie voor 'Bellen in/naar het buitenland' aan hebt staan. Ik heb deze optie dus even voor je ge-reset. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op.

Is het een idee om te verbinden met een ander Indonesisch netwerk? Verder kan het ook nog wel eens helpen als jij je simkaart in een ander toestel plaatst en andersom. Op die manier kun je vooral peilen waar het probleem zich precies bevindt: in je toestel of in je simkaart.

Kun je verder wel bellen binnen Indonesië?

@ Toon1: Dankjewel voor je reactie en je tip!
@ RicoK: Dank voor je reactie, Rico!
@ Wimj12: Goede vraag, dankjewel!

Groetjes,
Jihane

Reageer