.

Beantwoord

Behoud ik mijn actiebundels als de actie is gestopt?

  • 12 April 2020
  • 7 reacties
  • 313 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 29 reacties

Je kunt nu kiezen voor actietarief bv 6000mb voor 7€ Als je die kiest is dit tijdelijk of blijft deze steeds doorgaan

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 April 2020, 11:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen

 

Actie: je kan tijdelijk kiezen voor grotere en voordeligere bel- en internetbundels. Doe je ding! Kies je vóór 1 juni voor een van deze bundels, dan blijf je deze prijs betalen tot je zelf van bundel wisselt.

 

Fijne Pasen..

.

Reputatie 7

Net wat @Friesian aangeeft, de actie is tijdelijk, maar na afloop van de actie blijf je wel de auctieprijs betalen als je hiervan gebruik hebt gemaakt.

 

Edit:Btw, @jwbed , volgens mij doet 6GB geen EUR 7, maar EUR 9 per maand bij een jaarabonnement.

Reputatie 4
Badge +4

Hey jwbed,

 

Zoals de heren eerder hebben aangegeven zijn de bundels van jou zolang je deze niet wijzigt. Lekker van profiteren zou ik zeggen 😊.

@ RicoK Dit is in combinatie met Simyo Compleet. Met KPN Internet worden de bundels kosteloos verdubbeld en komt 3000MB uit op 6000MB voor de genoemde prijs. Dus vandaar deze bundel/prijs combinatie.

 

Thanks Friesian en RicoK!

 

Fijn Pasen allemaal!

Ouael

Reputatie 7

@ RicoK Dit is in combinatie met Simyo Compleet. Met KPN Internet worden de bundels kosteloos verdubbeld en komt 3000MB uit op 6000MB voor de genoemde prijs. Dus vandaar deze bundel/prijs combinatie.

Ah, oke, maar daar ben ik in het geheel niet in thuis. Heb geen KPN. Had ik dit kunnen weten?

Badge

Mijn zoon betaalt 6€ voor 100 min bel/sms en ik 4€ Hoe kan dit?

Mijn zoon betaalt 6€ voor 100 min bel/sms en ik 4€ Hoe kan dit?

 

Dan hebben jullie beiden zeer oude bundels. Die van 100 bel/sms bestaat niet meer. Dat de ene meer betaald dan de andere kan komen door bijvoorbeeld een oude actie of omdat u langer klant bent dan uw zoon. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi jwbed,

 

Zoals Ray al aangeeft, is jouw bundel voordeliger omdat jij al langer Sim Only klant bent dan jouw zoon.

 

Ah, oke, maar daar ben ik in het geheel niet in thuis. Heb geen KPN. Had ik dit kunnen weten?

De bundel/prijs combinatie voor KPN klanten kun je terugvinden als je naar het bestelproces van een Sim Only abonnement gaat op onze site. Daar schuif je  Heb je al KPN Vast Internet? op Ja en dan zie je het juiste overzicht. :blush:

 

Bedankt Ray!! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer