.

Beantwoord

Automatisch een gesprek beëindigen

  • 1 September 2013
  • 6 reacties
  • 1512 Bekeken

Badge
Ik belde met een vriend, een klein minuutje maar. En ik had een ruim prepaid beltegoed.
Toch bleek volgende dag ineens mijn beltegoed op.. Ruim onder nul. Mijn nummer om "administratieve redenen" door Simyo buiten gebruik gesteld.
Op mijn overzicht stond dat ik meer dan 45 minuten met dat ene nummer had gebeld..
Nou kan ik alleen maar bedenken dat ik niet op het knopje "gesprek beeindigen" heb gedrukt. Mijn vriend had dat blijkbaar ook niet gedaan.
Dan blijft dus blijkbaar de verbinding open staan (niet helemaal onlogisch).
Maarre: Is er geen automatisme te vinden om zoiets te voorkomen??
Ik heb een Samsung Galaxy NoteII
icon

Beste antwoord door Natascha 3 September 2013, 09:44

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Voor zover ik weet bestaat zo'n automatisme niet. Zou ook raar zijn, stel dat er een limiet van 30 minuten is ingesteld op het netwerk dan kan je nooit gesprekken van meer dan 30 minuten hebben zonder te worden afgebroken. Ik betwijfel ook of er toestellen zijn waar je een dergelijke limiet kan instellen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk ook niet dat zoiets kan. Een goede belminutenteller app die realtime je belminuten bijhoudt, zou een optie kunnen zijn. 
Reputatie 4
Badge +8
Heb dit met de vaste lijn ooit gehad.
Dochter was in Griekenland en belde ons.
Beiden niet verbroken.
Flinke telefoonnota.
Maar dit was eeuwen gelee.
Misschien dat dit fenomeen via de vaste lijn inmiddels niet meer bestaat.
Maar het verhaal van OempaS lezende.....
Badge
Wat ik ook niet begrijp, al is dit off topic, hoe je met een iphone vanuit je zak ongewild iemand kunt bellen. Met alle screen locks e.d. Moet dit toch niet mogelijk zijn? Toch hoorde ik mijn collega vanuit zijn broekzak op de voicemail...
Badge +6
Ik belde met een vriend, een klein minuutje maar. En ik had een ruim prepaid beltegoed.
Toch bleek volgende dag ineens mijn beltegoed op.. Ruim onder nul. Mijn nummer om "administratieve redenen" door Simyo buiten gebruik gesteld.
Op mijn overzicht stond dat ik meer dan 45 minuten met dat ene nummer had gebeld..
Nou kan ik alleen maar bedenken dat ik niet op het knopje "gesprek beeindigen" heb gedrukt. Mijn vriend had dat blijkbaar ook niet gedaan.
Dan blijft dus blijkbaar de verbinding open staan (niet helemaal onlogisch).
Maarre: Is er geen automatisme te vinden om zoiets te voorkomen??
Ik heb een Samsung Galaxy NoteII


Hoi OempaS,

Helaas is er geen systeem dat automatisch het gesprek beëindigd wanneer je zelf niet ophangt.
Vervelend dat je vriend ook niet heeft opgehangen waardoor de verbinding blijven door lopen.

@ Scotsman, De Leon & Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Wat ik ook niet begrijp, al is dit off topic, hoe je met een iphone vanuit je zak ongewild iemand kunt bellen. Met alle screen locks e.d. Moet dit toch niet mogelijk zijn? Toch hoorde ik mijn collega vanuit zijn broekzak op de voicemail...

Kennelijk toch geen screenlock. Ik heb me toestel daarom altijd in een hoesje zitten en niet in mijn broekzak.

Reageer