.

Beantwoord

Alle inkomende gesprekken blokkeren. Kan dat?

  • 2 June 2019
  • 6 reacties
  • 1519 Bekeken

Wil graag alle inkomende gesprekken blokkeren.
Omdat op deze simkaart alleen Whatsapp gesprekken wilt hebben en geen inkomende telefoongesprekken.

Het gaat om een Android toestel.

Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 June 2019, 23:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Beste Evert.evert

Ik begrijp je bedoeling als vraag maar wil het toch graag even vermelden.
Een gesprek dat voer je dus inkomende gesprekken kun je niet (meer) blokkeren.

Je bedoelt inkomende oproepen blokkeren dit kan via de instellingen van het (groene) hoorntje.
Geavanceerde instellingen.
Oproepen blokkeren.

En via Whatsapp ontvang je geen oproep via de simkaart (alleen een sms ter verificatie) maar online, WiFi en/of mobiel netwerk (MB).
Reputatie 7
Badge +10
Hi Evert,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je even aan de bel trekt! Dat zou in principe gewoon moeten kunnen, maar het hangt af van je mobiele telefoon. Ik heb een Android toestel (Samsung Galaxy S7) en daarbij kan ik bij de telefooninstellingen de optie 'Oproepen blokkeren' aanvinken. Dan kan niemand mij meer bellen.

Welk toestel heb jij? Dan helpen wij je verder!

@ Friesian, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Hi Evert,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je even aan de bel trekt! Dat zou in principe gewoon moeten kunnen, maar het hangt af van je mobiele telefoon. Ik heb een Android toestel (Samsung Galaxy S7) en daarbij kan ik bij de telefooninstellingen de optie 'Oproepen blokkeren' aanvinken. Dan kan niemand mij meer bellen.

Welk toestel heb jij? Dan helpen wij je verder!

@ Friesian, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Het gaat om een Motorola Moto G5s
Reputatie 6
Badge +5
Hi Evert,

Ik heb even een kijkje genomen, maar kan nergens echt een duidelijke optie vinden. Wel heb ik de volgende handleiding van Motorola zelf gevonden. Heb je hier wat aan? En heb je de manieren van Friesian en Jihane geprobeerd? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Hi Evert,

Ik heb even een kijkje genomen, maar kan nergens echt een duidelijke optie vinden. Wel heb ik de volgende handleiding van Motorola zelf gevonden. Heb je hier wat aan? En heb je de manieren van Friesian en Jihane geprobeerd? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels

Het is nog niet gelukt ik heb beide tips gebruik ik kan alleen daar een nummer blokkeren.
En niet alle inkomende gesprekken
Reputatie 7
Badge +10
Dat vind ik moeilijk, Evert! Ik heb zelf geen Motorola, en online kan ik niets vinden over hoe die inkomende gesprekken geblokkeerd kunnen worden.

Wat voor besturingssysteem staat erop?

Groetjes,
Jihane

Reageer