.

Administratieve blokkade

  • 8 March 2012
  • 65 reacties
  • 3304 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Onlangs heb ik een abonnement met nummerbehoud afgesloten. Inmiddels is het nummer ook daadwerkelijk over gezet door de dienst porteringen. Helaas krijg ik nu de melding dat mijn simkaart om administratieve redenen geblokkeerd is. Nu is mijn vraag of dit verholpen zou kunnen worden en hoe lang het nog kan duren voordat ik bereikbaar ben.
Mogelijk zou het aan de nieuwe simkaart kunnen liggen. De chip hierop heeft namelijk een kleinere oppervlakte dan mijn oude simkaart. Voor zover ik kan zien maken de zones op de chip wel gewoon contact met de mobiel. Het betreft hier een Nokia 6100.


Bij voorbaat dank,

65 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Tony,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en opnieuw aan te zetten. Hierna zal het probleem verholpen zijn.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hartelijk bedankt voor de moeite. Het probleem is inmiddels opgelost.



Met vriendelijke groet,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik ben vandaag wel pas overgestapt naar Simyo, maar in de brief die ik toegestuurd kreeg stond dat ik een tijdje onbereikbaar zou kunnen zijn. Nu is het echter zo dat ik al vanaf vanochtend 7 uur bovenstaande te horen krijg...

Is dit morgen weer opgelost en hoort dit bij het overstappen? Vond het namelijk wel erg lang duren..
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum fiex,

Ik heb je gegevens even hersteld op het netwerk. Als het goed is zou je aansluiting nu gewoon moeten werken. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Na overstap van prepay naar sim only met nummerbehoud kon ik na een uur na overzetten nummer niet meer bellen.

Je hoort dat sim om administratieve redenen geblokkeerd is.

kan dit a.u.b. zeer spoedig opgelost worden?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum dick,

Ik heb uw aansluiting zojuist hersteld op het netwerk. Als je over 10 minuutjes je toestel uit/aan zet, zou het gewoon moeten werken. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum dick,

Ik heb uw aansluiting zojuist hersteld op het netwerk. Als je over 10 minuutjes je toestel uit/aan zet, zou het gewoon moeten werken. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Hij doet het weer! Dank je wel!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Dick,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is opgelost!

Groetjes,

Manisha
vandaag wilde ik bellen en kreeg ook de mededeling dat wegens een administratieve blokkade het niet mogelijk was om te bellen. hopelijk kunnen jullie dit zo snel mogelijk oplossen
Om een voor mij nog onbekende reden is er een administratieve blokkade op mijn sim gezet terwijl er voldoende beltegoed op staat.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er weer mee kan bellen?
Ook ik ben nu na overgang van prepaid naar abonnement en nieuwe microsimkaart om administratieve redenen geblokkeerd.

Graag snel hulp
Reputatie 2
Badge +4
Beste J. Houtstra,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om het toestel uit te schakelen en na 15 minuten opnieuw aan te zetten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Paul_S,

Welkom op het Simyo forum!
Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het inmiddels is gelukt om te bellen/sms-en. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is opgelost.

Als je nog vragen hebt, vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Anton,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om het toestel uit te schakelen en na 15 minuten opnieuw aan te zetten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk.

Groetjes,

Manisha
Beste Tony,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en opnieuw aan te zetten. Hierna zal het probleem verholpen zijn.

Groetjes,

Manisha

Beste Manisha,
Ik heb hetzelfde probleem als Tony: een melding over een administratieve blokkade na overzetten van prepaid naar abonnemnt met nummrbehoud. Ik krijg wel telefoontjes / smsjes binnen; kan ze alleen niet verzenden of zelf bellen.
Daarnaast lukt het mij tot nu toe op geen enkele manier gebruik te maken van 3G. Ik heb de adviezen op het forum uitgeprobeerd en die op de Windows Phone website voor de Nokia Lumia 800. Hebben de 2 problemen misschien met elkaar te maken?
mvrgr, Schokker1
Reputatie 2
Badge +4
Beste Schokker1,

Wij hebben je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te zetten en deze over een half uur weer aan te zetten. Hierna verzoeken wij je nogmaals de internetinstellingen van het forum in te voeren.

Graag vernemen we of het probleem hierna is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Ik heb hetzelfde probleem. Vandaag is mijn nummer overgezet en kan ik niet meer bellen. Ik kan gek genoeg wel gebeld worden.

Iphone diverse keren aan- en uitgezet. Kunt u dit oplossen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum forum Pippe,

Ik heb je telefoonnummer hersteld op het netwerk. Als je je toestel een keer uit/aan doet, zou de aansluiting weer moeten werken.

Groetjes,

Alex
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Mijn prepaid is door administratieve redenen geblokkeerd.....word je toch gek van? Kan nu dus helemaal niks en krijg pas binnen twee dagen via e-mail antwoord, omdat ze telefonisch niet te bereiken zijn...hmmmmmmm.....
Badge
Ik kan ook geen contact opnemen met de klantenservice dankzij die administratieve blokkade..
Nog steeds geen reactie ontvangen op mijn e-mail een forum post.
Leuk, zeker wanneer je een belangrijk telefoontje moet plegen..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nabila en suus1981,

Ook in jullie geval heb ik jullie gegevens hersteld. Als je het toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken. Kunnen jullie me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Nabila en suus1981,

Ook in jullie geval heb ik jullie gegevens hersteld. Als je het toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken. Kunnen jullie me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,
De mijne doet het iig weer, bedankt! Maar kun je me nou uitleggen wat het nou betekende, "door administratieve redenen'? In geval dat het nog een keer gebeurd. Thanks.
Groetjes Nabila
Reputatie 2
Badge +4
Beste J. Houtstra,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Uit je verbruiksoverzicht kunnen wij opmaken dat het inmiddels gelukt is om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Badge
"uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik". Dat is de melding die ik krijg bij het bellen sinds ik vanmiddag (zo'n 3 weken na het ontvangen van mijn nieuwe simkaart) eindelijk mijn nieuwe toestel geleverd kreeg. Iemand een idee waarom ik die melding krijg??
heb net mijn simkaart geactiveerd en nu is ook mijn kaart om administratieve redenen geblokkeerd, kan dat opgelost worden aub, alvast bedankt!

Reageer