.

Beantwoord

Aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik. Wat kan ik doen?

  • 25 May 2020
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Badge

Hallo,

Zodra ik probeer te bellen krijg ik een spraakbericht (zie titel).

Ik zie deze vraag enkele keren terug komen in het forum maar zou te zien kan ik dit niet zelf oplossen.

Graag hulp, alvast bedankt!

Thijs

icon

Beste antwoord door Daisy 26 May 2020, 16:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Thijs,

 

Fijn om te horen dat alles weer werkt! Kleine kans dat het nu nog een keer gebeurd inderdaad! :grin:

 

Bedankt voor het meedenken RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

Hallo @Thijs Gerritsen, in de regel krijg je zo een dergelijke melding te horen indien van een (tijdelijke) afsluiting sprake is in het geval van óf een negatief tegoed in het geval het een prepaid aansluiting betreft óf bijvoorbeeld ‘hoogverbruik’ in het geval het een simonly aansluiting betreft.

Het beste voor het snelste resultaat kun je beter even bellen met de Klantenservice. Natuurlijk kun je niet van je eigen mobiele aansluiting bellen, want die is afgesloten, maar dan zou ik even een andere mobiele telefoon pakken of een vaste lijn.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Thijs,

 

Goed dat je contact opneemt! Zodra je geen beltegoed meer hebt blokkeert de simkaart automatisch, deze word ook automatisch gedeblokkeerd wanneer je weer opwaardeert. Dit was deze keer niet gebeurd, excuses! Ik heb de simkaart gedeblokkeerd, als je jouw toestel opnieuw opstart dan zou alles weer moeten werken.

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hallo Daisy,

Bedankt voor de reactie en het oplossen! Ik kan weer bellen inderdaad en heb nu ook auto-opladen aanstaan. Dus zal niet zo snel weer gebeuren denk ik :)

Gr, Thijs

Reageer