.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik wegens administratieve redenen

  • 1 September 2012
  • 33 reacties
  • 2336 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Als ik probeer te bellen krijg ik de melding "wegens administratieve redenen is uw aansluiting buiten gebruik" Ik had altijd een tring abonnement en heb dat vorige maand opgezegd en een nieuw xxl simyo abonnement genomen met nummer behoud. Begin augustus ontving ik mijn nieuwe simkaartje van simyo. Vanaf ca. 4 augustus was mijn oude nummer overgezet naar mijn huidige simyosimkaart. Gisteren kreeg ik een mail dat mijn abonnement was opgezegd per 1 sepember dat is dus vandaag! Gekke is dus dat het gaat om de opzegging van mijn Tringg-abonnement en niet mijn huidige simyo-abonnement. Wat is er aan de hand ???
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 13:21

Bekijk originele reactie

33 reacties

Idd robbie ik heb er een brief uitgedaan naar radar en tros opgelicht t zijn gewoon een stelletje oplichters
Kan er nou niemand het fatsoen opbrengen om te reageren?
alweer problemen met de betaalde facturen. Ik heb een factuur dubbel betaald ( nota van 49.78) en nota van 47.97. Alle bedragen heb van jullie via email ontvangen. Na eerste betaaling van 49.78 heb van jullie bevestiging ontvangen dat probleem is opgelost. Na paar dagen krijg ik zelfde factuur en herinnering . Heb ik ook 49.78 betaald. Na paar dagen krijg ik mail  dat mij aansluting geblokkeerd is!! bij alle betaalde facturen ook naar jullie een bevestiging opgestuurd en toch fout gegaan. gelijk gereageerd - geen antwoord van jullie. Volgende dag krijg ik een nieuw factuur van 47.97 binnen. Heb ik ook betaald en een bewijs naar jullie gestuur. Omdat ik een factuur door jullie fout dubbel heb betaald en nog gisteren incasso ontvangen laatik dat een nota van 49.78 terugboeken. Incasso is ook betaald maar vind ik niet terecht!! Graag mijn probleem spoed oplossen anders wil ik mijn abonnemet laten sluiten. ik wind deze echt apnormaal !!
mijn telefoonnummer is:
06*
Reputatie 5
Badge +10
Beste lezer,

En ook ik ervaar het zelfde probleem.
Het meest rare is dat ik twee keer een half uur in de wacht heb gestaan en vervolgens wordt weggeklikt.

Kunnen jullie regelen dat z.s.m. mijn aansluiting gewoon werkt?

Groet, Rene


Hoi Rene24,

Je aansluiting was eerder nog niet actief, omdat je een vervangende simkaart had aangevraagd. Ik zie aan je verbruik dat je aansluiting inmiddels weer werkt. Excuses voor mijn late reactie.

Ik heb hetzelfde probleem. Drie weken geleden kreeg ik deze boodschap bij het bellen voor het eerst. Nou ja, even wachten tot de opwaardering is verwerkt. Niet dus. Na een week een mailtje aan klantenservice gestuurd. Geen atwoorrd. Na een week herhaald. Toen een mailtje dat ze wegens grote drukte niet binnen 2 dagen konden antwoorden. Kan gebeuren. Maar het is intussen al 2 weken na het eerste mailtje en er gebeurt niets. Zojuist maar weer via de site een boodschap gestuurd. Waar blijft antwoord van klantenSERVICE?

Hoi Piotr,

Allereerst excuses voor de late reactie. Ik zie dat je aansluiting door een collega is hersteld op het netwerk. Zou je even kunnen laten weten of het werkt?

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij zsm helpen?

Mvg Harry


Welkom op het forum harry vd b,

Ik zie dat mijn collega enkele dagen geleden de aansluiting heeft hersteld op het netwerk. Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. Excuses voor mijn late reactie.

Kan er nou niemand het fatsoen opbrengen om te reageren?

Hoi priscilavolder,

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. De aansluiting is weer actief.

alweer problemen met de betaalde facturen. Ik heb een factuur dubbel betaald ( nota van 49.78) en nota van 47.97. Alle bedragen heb van jullie via email ontvangen. Na eerste betaaling van 49.78 heb van jullie bevestiging ontvangen dat probleem is opgelost. Na paar dagen krijg ik zelfde factuur en herinnering . Heb ik ook 49.78 betaald. Na paar dagen krijg ik mail  dat mij aansluting geblokkeerd is!! bij alle betaalde facturen ook naar jullie een bevestiging opgestuurd en toch fout gegaan. gelijk gereageerd - geen antwoord van jullie. Volgende dag krijg ik een nieuw factuur van 47.97 binnen. Heb ik ook betaald en een bewijs naar jullie gestuur. Omdat ik een factuur door jullie fout dubbel heb betaald en nog gisteren incasso ontvangen laatik dat een nota van 49.78 terugboeken. Incasso is ook betaald maar vind ik niet terecht!! Graag mijn probleem spoed oplossen anders wil ik mijn abonnemet laten sluiten. ik wind deze echt apnormaal !!
mijn telefoonnummer is:
06*


Hoi kasia,

Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt gesteld. Om het overzichtelijk te houden, zal een moderator in dat topic reageren.

Groetjes,

Alex
Goede dag, gistern avond (29-6-19) kwam ik er achter dat ik niet meer kan bellen. Ik krijg alleen nog maar een bericht te horen "dat mijn aaansluiting om administratieve redenen is afgesloten". Er is beltegoed (opwaardeerd op 22-6 en ook overgezet naar automatisch opwarderen), telefoon aan/uit werkt niet. Wat is er aan de hand? Graag zsm. een reactie, heb mijn telefoon dringend nodig vandaag. Bij voorbaat bedankt. Gr.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wietasch,

Dat is natuurlijk erg onhandig! Ik zie dat je hetzelfde ook hebt geplaatst in een ander topic. Ik heb je intussen gedeblokkeerd! Dit had automatisch moeten gebeuren na je opwaardering, maar er is iets blijven haken. Ik heb het nu handmatig voor je gedaan.

Nogmaals excuus!

Groetjes,
Jihane
Hi Jihane, inderdaad onhandig met name als je op het weekend er achterkomt . Dank dat je hebt kunnen oplossen. Groet Götz
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan, Wietasch! 🙂

Mocht er nog iets anders zijn, laat je dat dan weten? Ik help je dan!

Groetjes,
Jihane

Reageer