.

Beantwoord

1233 U heeft een Voicemailbericht, maar voicemail staat uit?


Reputatie 1
Badge +4
Vandaag ontvangen:  "1233 U heeft een Voicemailbericht"  enz.
Ik heb Voicemail NIET actief.  Rara !
Waarom krijg ik dit bericht en hoe te handelen ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 May 2014, 20:26

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 1
Badge +4
Vandaag ontvangen:  "1233 U heeft een Voicemailbericht"  enz.
Ik heb Voicemail NIET actief.  Rara !
Waarom krijg ik dit bericht en hoe te handelen ?


Vanavond voor een 2e keer een dergelijk bericht ontvangen. Het lijkt er op dat Simyo me er toe wil bewegen de voicemail aan te zetten. DIT WIL IK NIET !!!

/Frenske
Hallo Frenske.

Er zijn 2 opties.

Je gaat naar mijn simyo, instellingen en simkaart.
Daar zie je voicemail staan met uitleg als je het woordje voicemail aanklikt.
Bel naar.
12339 is uitzetten door jou.
12331 is aan.

Het lijkt er op dat voicemail al aanstaat.🆒

Of
Je laat regelen dat een moderator je voicemail definitief uit laat zetten.
Uit is dan ook echt uit.

Je kunt dus w88 op reactie van moderator, of aangeven dat je voicemail uit wilt hebben permanent.

Groet,
Friesian.
Reputatie 1
Badge +4
Hallo Frenske.

Er zijn 2 opties.

Je gaat naar mijn simyo, instellingen en simkaart.
Daar zie je voicemail staan met uitleg als je het woordje voicemail aanklikt.
Bel naar.
12339 is uitzetten door jou.
12331 is aan.

Het lijkt er op dat voicemail al aanstaat.🆒

Of
Je laat regelen dat een moderator je voicemail definitief uit laat zetten.
Uit is dan ook echt uit.

Je kunt dus w88 op reactie van moderator, of aangeven dat je voicemail uit wilt hebben permanent.

Groet,
Friesian.


Hoi Friesian,
Ofschoon mijn voicemail UIT zou moeten staan heb ik 12339 maar eens aangeroepen in afwachting of dat wat helpt.

Bedankt en grtn, Frenske
hoi ik heb dus precies het zelfde probleem, mijn voicemail staat al jaren uit. En nu krijg ik voicemail berichten, ik heb 1233 gebeld en moest eerst mijn voicemail gaan instellen vóór gebruik en had dus al een bericht in mijn inbox.
Er worden hier fouten gemaakt, ik wil geen voicemail hebben.
hoi ik heb dus precies het zelfde probleem, mijn voicemail staat al jaren uit. En nu krijg ik voicemail berichten, ik heb 1233 gebeld en moest eerst mijn voicemail gaan instellen vóór gebruik en had dus al een bericht in mijn inbox.
Er worden hier fouten gemaakt, ik wil geen voicemail hebben.


Er schijnt zo nu en dan een technische bug op te treden, dat voicemail weer aanspringt.
Toch is het zo dat wanneer je voicemail definitief uit wilt.
Dat het beste door een moderator geregeld kan worden.
Uit is dan uit.....

Dus w8 ff op een reactie van moderator.

Groet,
Friesian
@ Frenske.

Anytime anyplace anywhere. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Badge +6
Hoi Friesian,
Ofschoon mijn voicemail UIT zou moeten staan heb ik 12339 maar eens aangeroepen in afwachting of dat wat helpt.

Bedankt en grtn, Frenske


Hoi Frenske,

Fijn dat Friesian je al heeft kunnen helpen, ik hoor het graag van je of dit heeft geholpen!

@Friesian, dankjewel! 🙂
Badge +6
hoi ik heb dus precies het zelfde probleem, mijn voicemail staat al jaren uit. En nu krijg ik voicemail berichten, ik heb 1233 gebeld en moest eerst mijn voicemail gaan instellen vóór gebruik en had dus al een bericht in mijn inbox.
Er worden hier fouten gemaakt, ik wil geen voicemail hebben.


Hoi cje4ever, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je dit probleem ervaart 😞

Wat Friesian aangeeft dat klopt, wanneer je wil dat we definitief je voicemail uitschakelen, dan horen we dit graag van je, dan laten we dit in orde maken door onze technische afdeling.

@Friesian, dankjewel voor het meedenken wederom! 🙂
Goedendag, ook ik heb al jaren, bewust, voicemail uitstaan, krijg sinds enige tijd
toch steeds voicemailberichten.
Heb zojuist na info via de site voicemail weer uitgezet.
Heb het gevoel, en dat is vervelend, dat simyo mij voicemail wil opdringen.
Heb overigens een collega, via wie ik aan simyo kom, die hetzelfde heeft.

Dus simyo, jullie lezen dit vast ook, geen sneeky dingen meer, daarom zitten we juist bij simyo.

Met vriendelijke groet, een verder tevreden klant,
John van Duijnhoven
Badge +8
Hoi Johnduijnhoven,

Ik heb even gekeken. Je hebt de Voicemail op 20-1-2014 uitgezet via 12339.
Toen is er op 24-9-2014 voor het eerst naar de Voicemail gebeld. Dan zie ik gesprekken naar de Voicemail op:
26-9, 13-10, 16-10, 17-10, 29-11, 12-12, 18-12, 29-12, twee keer op 11-12, en dan wordt de Voicemail op 11-12 om 19.10 uur uitgezet.

Wij hebben hier niets aan of uit gezet. Daar hebben we geen belang bij. En mensen dingen opdringen, dat is al helemaal niet Simyo.

De Voicemail kan wel spontaan weer aan gaan in de volgende gevallen:
Als je bent overgestapt van prepaid naar sim only. Of als je beltegoed op was, je aansluiting dus eenzijdig geblokkeerd was, en daarna weer gedeblokkeerd wordt door opwaarderen.
Nu zie ik bij jou op 24-9 een vervangende simkaart die geactiveerd wordt. Het activeren van een simkaart is ook een soort deblokkeren. Dat kan er dus ook voor gezorgd hebben dat de Voicemail is aan gegaan.
Dat is dan iets technisch, en niet iemand die sneaky op een knopje drukt 😉 wat je weer oplost door 12339 te bellen. Dan is de Voicemail weer uit.

Mocht er geen van bovenstaande dingen gebeuren, dan blijft je Voicemail nu gewoon uit. En anders kom je naar het forum, en lossen we het voor je op. Wat het voor je collega is geweest, kan ik zo niet zeggen, maar als hij ook op het forum kan komen, kijk ik het graag ook voor hem na 🙂

Heb ik je zo een beetje gerustgesteld?

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik zou graag willen dat voicemail niet definitief uit moet, maar altijd aankan wanneer ik dit wil.(tot nu toe dus nooit)
En dus niet dat ik af en toe een sms krijg dat ik een voicemail heb, en die ik dan niet eens kan afluisteren voordat ik mijn voicemail heb ingesteld,.....
Hoe kan in hemelsnaam iemand mijn voicemail inspreken terwijl ik die eerst nog zou moeten instellen?

Voicemail kan als handig worden gezien, maar toch ook als aansporing om iemand weer te gaan bellen,....in hoeverre is deze "bug" dan wel echt een "bug" ?

De bug dat er geen beltegoed vanaf gaat heb ik nog niet van gehoord.
Voor nu is het dan maar het bericht negeren en weer 12339 te bellen.(de zoveelste keer)

1 tot 2 keer per jaar hebben mijn partner hier mee te maken, voor ons wel reden om eens verder te kijken.

Mvg,

Hans
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hanzel,

Wat jammer dat je dit als reden ziet om verder te kijken, maar dat is uiteindelijk je goed recht. Ik zou wel even pijlen bij een eventuele volgende provider of dit bij hen wel is opgelost, want ik kan mij voorstellen dat Simyo of andere KPN merken niet de enige met deze bug zijn. 😉

Reageer