.

Beantwoord

0909 nrs bellen?

  • 13 July 2014
  • 7 reacties
  • 597 Bekeken

Hoe kan ik zorgen dat ik 0909 nrs kan bellen.
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 15:33

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Snowboard, welkom op het Simyo forum :)

Je kunt met Simyo niet naar 0909 (en 0906) nummers bellen.
Lang geleden is besloten dat het kunnen bellen naar deze nummers niet aangeboden gaat worden.
Dat is vanwege de vaak erg hoge tarieven die er gelden. Je kunt dan in een paar minuten al veel meer kwijt zijn dan je voor je belbundel betaalt.
Dat vinden we niet passen bij ons als low budget provider.
Sorry maar dat bepaal ik altijd zelf nog wel. Ik wil zelf kunnen bellen naar wat voor nummer ik wil. En als de kosten hoog zijn, dan is dat mijn probleem en zijn de gevolgen voor mij. Toch? Of moeten jullie die rekeningen betalen.? Het is absoluut belachelijk dat jullie voor mij gaan denken en functies gaan uitschakelen om 'mij te beschermen'.
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan me in jouw benadering wel vinden maar feit is dat je een leverancier niet kunt verplichten een bepaald product te leveren. Ik heb mijn slager ook wel eens gevraagd waarom hij geen oostsiberische rendiercervelaat in de vitrine heeft liggen, maar hij zei toen nou dat hebben we gewoon niet, die keuze hebben we gemaakt om bedrijfseconomische redenen..... Maar hij heeft wel gewone cervelaat en die is uitstekend, en behoorlijk goedkoop ;) Die oostsiberische cervelaat bestel ik nu maar online bij een slagertje in Vladivostok.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi JeffBr,

Zoals ik in dit topic heb aangegeven is het niet de bedoeling dat je in meerdere topics dezelfde vraag stelt. Ik wil je daarom vragen om in het doorverwezen topic te reageren 🙂 Zo houden we het forum gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

@Scotsman, bedankt voor je beschrijvende uitleg 🙂
oostsiberische rendiercervelaat heb ik niet nodig die vang ik zelf wel maar door jullie beslissing om geen 09 nummers te kunnen bellen kan ik niet meedoen aan puzzel spelen .
Ik kan echt wel zelf uitmaken welke nummers ik bel.:@
Beste Jokevanleeuwen,

Uiteraard kunt u dat zelf uitmaken. Maar Simyo biedt het nou eenmaal niet aan. Daarom is het ook altijd zo belangrijk dat je als consument altijd goed kijkt naar hetgeen aangeboden word. Dat geldt voor alles, zoals verzekeringen / energie etc. etc. Dus waarom niet in de zoektocht naar een abonnement voor de mobiele telefoon?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jokevanleeuwen,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je niet kan meedoen aan een puzzel omdat je niet naar 0909-nummers kan bellen. Zoals Raytje al zegt, biedt Simyo deze dienst simpelweg niet aan omdat wij vinden dat dit niet past bij een provider als Simyo.

Heb je wellicht een huistelefoon waarmee je mee kan doen?

@Raytje, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer