.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn voicemail uit?

  • 29 June 2012
  • 65 reacties
  • 15597 Bekeken

Badge
Hoe zet ik mijn voicemail af?
icon

Beste antwoord door Manisha 30 June 2012, 14:16

Bekijk originele reactie

65 reacties

Badge +8
Sorry voor de verlate reactie, maar het voicemailprobleem is nu dermate irritant aan het worden dat mensen mij na twee keer overgaan al niet eens meer kunnen bereiken. Ik zou ook graag zien dat mijn voicemail 'technisch' wordt uitgeschakeld.
Alvast mijn dank hiervoor.


Hoi RiniaS,

Ik heb je vraag beantwoord in dit topic.

Groetjes,
Charlene

Groetjes, Charlene
Net als vele andere was ik ook enkele keren onaangenaam verast door herhaaldelijk spontaan geactiveerd voicemail.
Vanaf dag 0 dat ik simyo gebruik heb ik nooit zelf deze functie gewenst nog aangezet. Sterker nog moest ik het paar keer uitzetten.
Telkens worden er kosten in rekening gebracht.
Voor de duidelijkheid, ik wil geen voicemail! Gaarne deze functie permanent uitzetten ook waneer min beltegoed uitgeput raakt!
Alvast bedankt 
@Tepaks:
Ik heb nu begrepen dat je voicemail instelling telkens wordt gereset wanneer je saldo op €0 of lager staat. Na het opwaarderen kun je het weer uitschakelen. Of je moet zoals ik aangevraagd heb een verzoek doen om de optie voor voicemail helemaal hard uit te schakelen.
@RiniaS
Hoe kan ik het aanvragen?
Charlene, hierboven te vinden, heeft het voor mij geregeld.
Reputatie 5
Badge +11
Net als vele andere was ik ook enkele keren onaangenaam verast door herhaaldelijk spontaan geactiveerd voicemail.
Vanaf dag 0 dat ik simyo gebruik heb ik nooit zelf deze functie gewenst nog aangezet. Sterker nog moest ik het paar keer uitzetten.
Telkens worden er kosten in rekening gebracht.
Voor de duidelijkheid, ik wil geen voicemail! Gaarne deze functie permanent uitzetten ook waneer min beltegoed uitgeput raakt!
Alvast bedankt 


Hi tepaks, welkom op het forum!

Zoals Charlene het voor RiniaS in orde gemaakt heeft, maak ik het in orde voor jou.
Het klopt trouwens dat het komt doordat je beltegoed op of net onder €0 komt, maar zal verleden tijd zijn na vandaag :)

RiniaS, dank je voor het meedenken!
Badge +1
Het is twee jaar goed gegaan...

Tot m'n grote verbazing krijg ik vandaag (en een paar dagen geleden al) bericht dat ik een voicemail-bericht heb!

Mij is twee jaar geleden gezegd (zie boven) dat wanneer ik mijn voicemail actief wil hebben, ikzelf actie moet ondernemen; ik zie het.

Graag kostenloos uitzetten!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi chemdennis,

Excuses voor dit ongemak, Dennis. Het is me niet duidelijk waar het mis is gegaan, maar je voicemail is nu definitief verwijderd.
Ook heb ik de hoofdletters en uitroeptekens verwijderd, dat maakt je bericht wat beter leesbaar.
Badge
Hoe zet ik die voice mail eindelijk uit
Puinhoop bij jullie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henkmini,

Zoals je ziet heb ik je bericht aangepast. Ik wil je met alle liefde antwoord geven op je vraag en je zoveel mogelijk helpen. Mits er op een respectvolle manier een gesprek gevoerd wordt. Het niet niet toegestaan om scheldwoorden te gebruiken volgens onze huisregels. Om die reden heb ik dit uit je bericht gehaald.

In dit topic is een aantal keer aangegeven dat je jouw voicemail zelf uit kunt zetten. Om je voicemail uit te zetten, bel je 12339. Lukt dit niet? Dan kun je dit altijd bij ons aangeven zodat wij hem een zetje geven in het systeem. Als je dit wilt, geef het dan aan. Dan maak ik het alsnog in orde voor je.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Henkmini,

Zoals je ziet heb ik je bericht aangepast. Ik wil je met alle liefde antwoord geven op je vraag en je zoveel mogelijk helpen. Mits er op een respectvolle manier een gesprek gevoerd wordt. Het niet niet toegestaan om scheldwoorden te gebruiken volgens onze huisregels. Om die reden heb ik dit uit je bericht gehaald.


In dit topic is een aantal keer aangegeven dat je jouw voicemail zelf uit kunt zetten. Om je voicemail uit te zetten, bel je 12339. Lukt dit niet? Dan kun je dit altijd bij ons aangeven zodat wij hem een zetje geven in het systeem. Als je dit wilt, geef het dan aan. Dan maak ik het alsnog in orde voor je.

Groetjes,
Angela


Sorry Angela. Mijn excuses!
Het is zo irritant wanneer je klant niet de baas is over zijn eigen abonnement en mogelijkheden.
Ik hoop dat uw actie nu resultaat geeft.
Bedankt bedankt!
Henk
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk,

Geen probleem en hartelijk dank voor je excuses. Dat waardeer ik enorm 🙂 Zojuist heb ik je voicemail vanuit onze kant op non-actief gezet. Deze kan nu dus niet meer gebruikt worden. Mocht je hem toch weer aan willen hebben, laat het dan even weten. Wij zullen dit dan voor je in orde maken.

Groetjes,
Angela
Vreemd dat als je iets niet wilt, zoals voicemail, dat je dat dan moet uitzetten (verkooptruc), het zou zo moeten zijn dat als je iets wil, dat je daar dan om vraagt. ik lees hier en daar dat de voicemail, ook weer vanzelf aangaat, als je hem hebt uitgezet, dit wil ik absoluut niet, ik wil geen voicemail!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ria,

Dus zou bellen ook maar standaard uitgezet moeten worden, want een heleboel mensen gebruiken WhatsApp om te bellen... oops, dat gaat dan ook niet want internet staat dan ook standaard uit natuurlijk.

Ik denk echt niet dat de klanten het op prijs zouden stellen als alle opties standaard uit zouden staan.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi riavanmeijeren,

Dat lijkt me niet echt een goede manier om maar alles uit te zetten en klanten overal om te moeten laten vragen. Het scheelt een hoop gedoe om sommige dingen gewoon aan te zetten en dit goed naar klanten te communiceren zoals bijvoorbeeld met het internet.

Als je je voicemail uit wilt hebben dan kan je dat altijd aan ons laten weten. Dan zetten wij de voicemail voor je uit. Heb je hier nog vragen over?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer