.

Beantwoord

simkaart deblokkeren na hoogverbruik

  • 1 October 2013
  • 9 reacties
  • 545 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hoi, mijn simkaart/nummer was geblokkerd, moet een bedrag overmaken en nog wat handelingen.
Allemaal gister al gedaan, vanmiddag nog (20 min!!) de klachtenservice aan de lijn gehad en binnen 2 uur zou mijn telefoon weer bereikbaar moeten zijn en zou ik weer kunnen bellen. Het is nu inmiddels 3,5 uur verder en kan nog steeds niet bellen!

Krijg ik net ook nog eens een mail met daarin dat Simyo de beste provider van 2013 is geworden, nou na het gebeuren van de afgelopen dagen raad ik Simyo bij niemand meer aan! En de klachtenservice heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt. Maargoed, wie kan mij zo snel mogelijk helpen om weer te kunnen bellen, want de klachtenservice kun je maar tot half 6 bellen...pfff

Gr
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2013, 16:36

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Al geprobeerd of helemaal uit- en aanzetten helpt?
Badge
Ja net gedaan, helpt niet[

QUOTE]Al geprobeerd of helemaal uit- en aanzetten helpt?
[/quote]
Badge
Wat kan ik nu het beste doen? Bel al sinds vrijdag niet bereikbaar, ben het onderhad wel zat! Vanmidag zeiden ze dat het allemaal geregeld was en ik binnen 2 uur weer bereikbaar zou zijn. het is nu bijna achtuur, klachtenservie niet meer bereikbaar, krijg geen duidelijk antwoord op dit forum....En inmiddels ben ik weer een dag verder waarbij ik nog steeds niet kan bellen etc.

Wie helpt me verder!!!!!!!!
Reputatie 5
Badge +11
Hi dfu,

Ik kan me best voorstellen dat dit op je zenuwen begint te werken!

Het probleem ligt 'm er een beetje in, dat je je vragen hierover stelt aan de telefonische klantenservice, op Twitter én hier. Dat maakt de behandeling van je e-mail met je betaalbewijs nogal onoverzichtelijk... :s

Dan gaat die, dan die, en dan die er mee bezig, en komt je ticket nooit op de financiële afdeling terecht die je simkaart moet deblokkeren.

Ik heb nu je ticket gekaapt en 'm direct doorgezet naar de juiste persoon en nu is je simkaart gedeblokkeerd :D

Misschien moet je, zoals Scotsman aangeeft, je telefoon nog even uit- en aanzetten, maar je kunt weer bellen!
Badge
Hoi, bedankt hij doet het eindelijk weer. Ik krijg nergens antwoord dus dan probeer ik het maar via alle wegen. Bedankt voor de hulp!
Badge +8
Hoi, bedankt hij doet het eindelijk weer. Ik krijg nergens antwoord dus dan probeer ik het maar via alle wegen. Bedankt voor de hulp!

Hoi dfu,

In de toekomst is het toch aan te raden om het bij één kanaal te houden. Nu waren er meerdere mensen met je bezig en dat werkt helaas niet sneller, maar minder efficiënt.
Omdat ik hier zit, raad ik natuurlijk het forum aan, omdat je daar ook al hulp krijgt van andere klanten die soms snel kunnen reageren.

Groetjes,
Charlene
Badge
Wil het toch even kwijt, maar als ik niet via de telefonische klachtenservice goed en snel geholpen, is het toch logisch dat ik het dan maar via het forum of twitter probeer. En als jullie bij de telefonische klantenservice wat ruimere openingstijden zouden hebben en mensen minde rlang in de wacht staan (gemiddeld meer dan 10 min) heb ik geen forum of twitter nodig.

Maar ik heb nu weer het volgende probleem: mijn telefoonnummer is sinds vandaag opeens veranderd en al mijn contacten zijn verdwenen. Als ik bij mijn gegevens kijk in mijn telefoon zie ik het telefoonnummer dan ik toen van jullie bij mijn simkaart kreeg. Alleen had ik toen nummerbehoud, maar sinds vandaag heb ik opeens het nummer wat dus bij de simkaart hoorde en alle contacten zijn verdwenen!!!!

Kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk verder helpen?
Badge
Laat maar, het is alweer gelukt. was iets met icloud. Wel vreemd dan het verkeerde telefoonnummer in mijn telefoon staat, maar als ik mijn juiste nummer bel, gaat de telefoon gewoon over. 
Badge +8
Laat maar, het is alweer gelukt. was iets met icloud. Wel vreemd dan het verkeerde telefoonnummer in mijn telefoon staat, maar als ik mijn juiste nummer bel, gaat de telefoon gewoon over. 

Hoi dfu,

Je telefoonnummer kun je aanpassen in je toestel. Instellingen ? Telefoon. Via de optie ‘Mijn nummer’ kun je het telefoonnummer wijzigen. Dan is dat ook opgelost :)

groetjes,
Charlene

Reageer