.

Beantwoord

Geen service

  • 24 October 2012
  • 8 reacties
  • 584 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
ik heb sinds vanmiddag 12 uur "geen service" meer. Wat is er aan de hand?

Met vriendelijke groet A.
icon

Beste antwoord door Alex 26 October 2012, 13:58

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
En heb nog steeds geen netwerk. Graag ASAP reactie, kan de klantenservice namelijk niet bellen zonder een telefoon....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Coco3,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels weer gebruik kunnen maken van je aansluiting. Kunnen we er vanuit gaan dat je probleem is opgelost?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Coco3,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels weer gebruik kunnen maken van je aansluiting. Kunnen we er vanuit gaan dat je probleem is opgelost?

Groetjes,

Alex


Het probleem was op miraculeuze wijze opeens opgelost, geen idee wat het probleem was of hoe t is opgelost, maar ik kan weer op t netwerk. Helaas duurde het wel meer dan 30 uur..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Coco3,

Dat is inderdaad vreemd. We hebben namelijk geen storingen gehad op ons netwerk.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Ik doe het maar via deze weg want ik kan Simyo niet bereiken per telefoon. Ik heb nu al bijna 1 week geen bereik meer (als ik iemand wil bellen staat er, alleen noodoproepen). Ik heb mijn telefoon hard nodig, dus dit is heel vervelend (vooral dat ik simyo niet kan bereiken om te vragen wat er aan de hand is). Ik hoop dat je mij kan helpen.

Groeten
Badge
Ik had een vraag gesteld over het feit dat ik niet kon bellen in New York. Als antwoord kreeg ik na 5 dagen, dat ik buitenland bellen moest aanzetten! Dat stond aan, maar ik ben er nu zelf achter gekomen dat de reden dat ik niet kon bellen in Amerika is dat ik geen TRiBAND telefoon heb!
Misschien een aandachtspuntje voor andere Amerika-gangers?
Badge +2
Beste Sjakie,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Moroki,

Dit is inderdaad het geval. Om te kunnen bellen in Amerika en Canada moet je minimaal een Triband toestel hebben. Onze excuses dat wij daar niet naar gevraagd hebben.

Groetjes,

Arie

Reageer