.

Beantwoord

Geen bereik, geen internet, niet bellen en smsen.

  • 3 July 2013
  • 1 reactie
  • 356 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen geen bereik meer. Ik kan hierdoor niet bellen, smsen en internetten op mijn mobiel.
Heb mijn simkaart ook al in een ander toestel gedaan en dan heb ik precies hetzeflde probleem.
Als ik probeer te bellen dan krijg ik te horen dat dit niet lukt om administratieve redenen, ik ben benieuwd wat dit inhoud.
En als ik een sms probeer te versturen via de site, dan staat er dat de simkaart nog niet actief is terwijl mijn simkaart hiervoor toch echt gewoon deed.
Ik heb een HTC One X en mijn postcode is 7101LG.

Ik hoor graag wat ik hiermee moet doen?!
icon

Beste antwoord door Charlene 5 July 2013, 12:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen geen bereik meer. Ik kan hierdoor niet bellen, smsen en internetten op mijn mobiel.
Heb mijn simkaart ook al in een ander toestel gedaan en dan heb ik precies hetzeflde probleem.
Als ik probeer te bellen dan krijg ik te horen dat dit niet lukt om administratieve redenen, ik ben benieuwd wat dit inhoud.
En als ik een sms probeer te versturen via de site, dan staat er dat de simkaart nog niet actief is terwijl mijn simkaart hiervoor toch echt gewoon deed.
Ik heb een HTC One X en mijn postcode is 7101LG.

Ik hoor graag wat ik hiermee moet doen?!


Hoi estherpelle,

Ik zie dat je inmiddels per email contact hebt gehad, en dat je simkaart een reset heeft gehad. Als je je toestel daarna even helemaal hebt uitgeschakeld en opnieuw hebt laten opstarten, dan zou je nu weer moeten kunnen bellen.

Laat je even weten of dat gelukt is? En hoe is het bereik nu?

Groetjes,
Charlene

Reageer