.

Beantwoord

Erg kort overgaan van beltoon

  • 26 April 2013
  • 6 reacties
  • 1473 Bekeken

Hallo,
Ik heb een vraag betreffende het bellen met Simyo..Waarom gaat de mobiel maar 2a3 keer over, en dan wordt de verbinding al verbroken??? Voordat ik mijn mobieltje uit mijn tas heb gehaald,is de verbinding al verbroken en kan IK de betreffende persoon terug bellen!!!!!!  Dit is volgens mij toch wel ERG snel!!! Het hoeft geen minuut te duren maar 3a4 seconden is wel erg kort.....Zo gaan de belminuten er wel erg vlug doorheen, is dit soms de nieuwe strategie van Simyo??
icon

Beste antwoord door Natascha 29 April 2013, 16:54

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het zou misschien helpen als je je voicemail uitzet. Dan gaat meestal het toestel iets langer over.
Hallo, Groentjuh

Kunt u misschien zeggen hoe ik de Voicemail UITZET!!!!!. Heb al naar 1233 gebeld, maar dan krijg je alleen maar te horen hoe je je voicemail in kunt stellen>>

Gr, Wilmar
Reputatie 3
Badge +9
Voicemail uitzetten 12339
Voicemail aanzetten 12331

Hier onder vindt je het menu structuur van de voicemail.

Toets + Actie
1. 1 Urgent maken van bericht
2. 2 Ingesproken bericht beluisteren
3. 3 Bericht opnieuw inspreken
4. 4 Ingesproken bericht verwijderen
5. 5 Verder gaan met inspreken bericht
6. 6 Terugbelnummer instellen

Nieuw inspreekmenu
Tijdens het beluisteren van een VoiceMail bericht kunt u de volgende toetsen gebruiken voor de hieronder beschreven acties.

Toets + Actie
1. 1 Terugbellen
2. 2 Bewaren en volgend bericht
3. 3 Wissen bericht
4. 4 Herhalen bericht
5. 5 Doorsturen/beantwoorden
6. 6 Ontvangen nummer ingesproken bericht
7. 7 Faxopties (indien aangeboden)
8. 8 Pauze
9. 9 Meer opties
* Naar hoofdmenu
0 Help
# Volgend soort bericht
Badge +6
Hallo,
Ik heb een vraag betreffende het bellen met Simyo..Waarom gaat de mobiel maar 2a3 keer over, en dan wordt de verbinding al verbroken??? Voordat ik mijn mobieltje uit mijn tas heb gehaald,is de verbinding al verbroken en kan IK de betreffende persoon terug bellen!!!!!!  Dit is volgens mij toch wel ERG snel!!! Het hoeft geen minuut te duren maar 3a4 seconden is wel erg kort.....Zo gaan de belminuten er wel erg vlug doorheen, is dit soms de nieuwe strategie van Simyo??


Hoi Wilmar,

De rinkeltijd voordat een gesprek doorgaat naar de voicemail is standaard 15 tot 20 seconden. Dit is ingesteld op het netwerk en kan niet worden veranderd.

@ Groentjuh & Martijn® bedankt voor het meedenken.
Hallo, Groentjuh, Martijn en Natascha

Bedankt voor jullie reactie"s, probleem is nu opgelost!!!

Hoe kan ik deze topic sluiten, of gebeurt dat automatisch??

Gr, Wilmar
Badge +6
Hoi Wilmar,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost. Ik laat het topic open zodat de tips andere klanten kan helpen.

Reageer