.

Vraag

whatsapp werkt niet op blackberry

• 12 October 2012
  • 4 reacties
  • 1078 Bekeken

Bij opstarten whatsapp en na invoer telefoonnummer krijg ik melding dat mijn telefoonnummer geen gebruik meer mag maken van whatsapp dienst. Dit terwijl ik een blackberrybundel heb en voldoende intergebruik. Graag hulp hoe dit op te lossen.

4 reacties

Badge +6
Beste Lollykees,

Welkom op het forum!
Het installeren van de app whats app is een toestel gerelateerde optie. Simyo kan je hier niet in ondersteunen gezien het feit dat Simyo geen toestellen ondersteunt. Ik raad je aan om contact op te nemen met whats app.
Ik begrijp dat Symio het toestel niet ondersteunt, echter foutmelding geeft aan dat de reden waarom het niet werkt komt door dat het telefoonnummer geen gebruik mag maken van deze dienst. Dus nogmaals mijn vraag hoe dit kan en opgelost kan worden aangezien het telefoonnummer niets met het toestel heeft te maken maar komt van de simkaart van simyo.

Alvast bedankt voor een reactie.
groet
foutje, svp verwijderen
Badge +2
Beste lollykees,

Waarschijnlijk heb jij of iemand anders WhatsApp ooit op het toestel gebruikt met een ander telefoonnummer. Dit is de reden dat je deze melding krijgt. Voor een oplossing zal je je toch echt moeten wenden tot de klantenservice van WhatsApp. Wij adviseren je een mailtje te sturen naar de klantenservice van WhatsApp. Je kan ze mailen op [email]support@whatsapp.com[/email]. Het spijt ons dat wij je niet kunnen helpen met dit probleem. Laat ons even weten als het probleem is opgelost.

Groetjes,

Arie

Reageer