.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn internetbundel als ik overstap van Prepaid naar Sim Only?

• 20 July 2018
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Badge
Als ik overstap van prepaid naar sim only, wordt mijn tegoed verwerkt. Geldt dit ook voor mijn net gestarte internetbundel? Omdat ik in het buitenland werd verrast door het feit dat prepaid geen internet in het buitenland biedt heb ik nu een volledig ongebruikte internetbundel die net is verlengd. Ik wil wel overstappen naar sim only maar vindt het wat zonde van mijn ongebruikte internetbundel als die verloren gaat.
icon

Beste antwoord door Jihane 22 July 2018, 16:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mtenh,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag! Helaas wordt je internetbundel niet meegenomen naar je abonnement. Ik kan wel iets anders voor je doen 🙂 Ik zie dat je overgestapt bent al. Netjes! Ik voeg nu 1000 MB's toe aan je aansluiting, gratis en extra! Je kunt deze MB's uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo en dan te klikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen. De MB's gaan dan meteen in! Je mag ze ook bewaren voor augustus, aangezien deze maand bijna voorbij is. Hij is namelijk alleen geldig in de kalendermaand waarin je 'm activeert. Als je hem dus in augustus wil gebruiken, hoef je gewoon het cadeautje uit te pakken vanaf 1 augustus.

Wat vind je van dat plan?

Groetjes,
Jihane
Badge
Beste Jihane,
dat is een mooi aanbod en ik accepteer het graag.
Bedankt, ook voor de snelle reactie.
Groeten,
Michiel
Reputatie 6
Badge +4
Hi Mtenh,

Namens Jihane graag gedaan! 🙂 Fijn dat je zo niet voor niets MB's had aangekocht.

Veel plezier met je kersverse Sim Only!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas

Reageer