.

Beantwoord

Waarom werkt mijn simkaart niet in mijn nieuwe toestel?

  • 27 July 2018
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Heb een nieuw toestel gekocht een Samsung 7 edge . Hiervoor een nieuwe nano sim aangevraagd. Nu krijg ik geen verbinding met het netwerk en kan niet bellen of internetten. In mijn oude toestel Samsung s5 doet hij het wel. Dus nieuw toestel opgestuurd met deze klacht. Kreeg het toestel terug met de opmerking dat alles uitvoerig getest was zonder problemen. Volgens Samsung is het toestel geheel in orde. Echter nog steeds geen verbinding met het netwerk!
HELP
icon

Beste antwoord door Jihane 27 July 2018, 14:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Ranji,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat je nieuwe simkaart niet werkt in je toestel 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je mijn collega vandaag gesproken hebt. Zij heeft een gratis, vervangende simkaart voor je aangevraagd. Over enkele dagen komt je nieuwe simkaart dan aan!

Laat je me weten of deze nieuwe simkaart wel werkt?

Groetjes,
Jihane

Reageer