.

Beantwoord

Waarom werkt mijn Prepaid internetbundel niet?

  • 20 July 2018
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb zojuist een internetbundel van 1000 mb geactiveerd, maar hij doet het niet. Heb het hierna nogmaals gedaan alleen hij blijft het niet doen.

Gr
icon

Beste antwoord door Niels 23 July 2018, 12:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Heb je prepaid dan dien je meer beltegoed te hebben dan 0 euro.
Internet staat aan op Mijn Simyo?
APN settings staan goed?
Mobiele netwerken ingeschakeld.
Welk merk en type telefoon?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Bdp,

Welkom op het Simyo Forum!

Begrijpelijk dat je internet wil gebruiken met je Prepaid simkaart 🙂 Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt, maar zie niet dat er een internetbundel is aangeschaft. Daarnaast staat je beltegoed op € 0,-, hierdoor is je simkaart gedeeltelijk geblokkeerd. Het bedrag wat je betaalt voor een Prepaid internetbundel wordt afgeschreven van je beltegoed. Ook is er beltegoed nodig op je simkaart om gebruik te maken van mobiel internet. Mijn advies is dan ook om € 20,- beltegoed aan te schaffen in combinatie met een internetbundel. Beiden kan je doen via de overzichtspagina van Mijn Simyo en de Simyo app. Kom je er zo uit?

Bedankt voor de hulp en stappen, Friesian!

Groetjes,
Niels

Reageer