.

Beantwoord

Waarom heb ik hoge kosten buiten mijn bundel?

• 29 July 2018
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Mijn internet is stopgezet omdat er hele hoge buitenbundel kosten zijn gemaakt. Ik was me nergens van bewust en heb ook geen bericht bij 80% en 100% verbruik gehad. Ben me kapot geschrokken. Graag ontvang ik uw reactie hierover.
icon

Beste antwoord door Els 30 July 2018, 17:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Michiel D,

Welkom op he tSimyo Forum. Oef, ik kan me zeker goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent. Goed dat je bij ons navraagt wat hier is gebeurd.

Op je aansluiting zie ik inderdaad dat je momenteel bent geblokkeerd wegens hoogverbruik. Op 23 juli is je internetbundel helemaal opgeraakt, waardoor al het verbruik hierna voor het buitenbundeltarief in rekening is gebracht. Omdat er in korte tijd zoveel kosten zijn ontstaan, hebben we je aansluiting uit voorzorg geblokkeerd. Uit gegevens vanaf het netwerk blijkt dat we twee waarschuwings-sms'jes hebben verstuurd. Op 21 juli om 10:56 hebben we je laten weten dat je bundel voor 80% was verbruikt. Vervolgens stuurden we op de 23e om 21:45 dat je bundel helemaal op was. Let op, deze sms'jes komen rechtstreeks vanuit het netwerk en hebben een andere afzender dan Simyo. Deze waarschuwings-sms'jes komen van het nummer 1200. Kan het zijn dat je die over het hoofd hebt gezien?

Omdat er vervolgens geen stappen zijn ondernomen om extra kosten te voorkomen, is je rekening dus hoog opgelopen. Als je wilt weten welke dienst hiervoor heeft gezorgd, raad ik je aan deze pagina door te nemen. Word je daar wat wijzer van? Bekijk ook hoe je zulke kosten in de toekomst kunt voorkomen via deze pagina.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els

Reageer