.

Beantwoord

Waar komt het grote internetverbruik vandaan?

• 23 July 2018
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Sinds een paar dagen ineens een enorm hoog verbruik aan MB's. Heb niets veranderd in de instellingen en niet meer of minder gebruik gemaakt van mijn apps. Heb allerlei fora al bekeken op internet en gekeken of ik bepaalde adviezen zou kunnen opvolgen maar zoals gezegd; geen veranderde of 'rare' instellingen in mijn telefoon.
Heb een Iphone 7.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Afgelopen zaterdag hoppa, 100,= buiten de bundel en vanmorne in de trein zonder gekke dingen ook weer 350 MB. Heb 3x een app gestuurd en verder ge-smst (want onbeperkt). Ik weet niet meer wat ik zou kunnen / moeten doen.

Groeten,
Julie
icon

Beste antwoord door Els 24 July 2018, 13:37

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Julie,

Leuk om je op het forum te zien! Goed dat je hier je vraag stelt. Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten wat hier aan de hand is.

Bij je verbruik zie ik dat er de afgelopen maand inderdaad wat meer MB's zijn verbruikt. Zo zie ik een aantal grote datasessies staan, bijvoorbeeld eentje op 22 juli. Waaraan je MB's precies zijn verbruikt kan ik je helaas niet vertellen, dit mogen we namelijk niet registreren. We registreren bijvoorbeeld de inhoud van je sms'jes naar anderen ook niet. In de meeste telefoons is het wel mogelijk om na te gaan welke apps er verbruik hebben gemaakt. Op deze pagina kun je lezen hoe je dat doet. Kun je er op deze manier achter komen waar dit hoge verbruik vandaan komt.

Word je daar wat wijzer van?

Groetjes,
Els

Reageer