.

Beantwoord

Verkeerde bestelling gedaan. Wat te doen?

• 2 September 2012
  • 7 reacties
  • 935 Bekeken

Badge
Hallo gisteravond wou ik een simonly aanvragen, allemaal gelukt (dacht ik)  en opgewaardeerd met 10,-
Wat blijkt: heb ik een web to go aangevraagd (ogen zaten dicht :(( terwijl  ik dat dus niet nodig heb. 
Heb daarna dus wel een simonly besteld, nu mijn vraag, kunnen jullie die web to go aanvraag deleten en het geld terugstorten of bij mijn simonly opwaarderen?

Vriendelijke groet Roel de With
icon

Beste antwoord door Alex 8 September 2012, 11:42

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Lol binnen 1 dag een reactie, fijne helpdesk zeg. Wel alles ontvangen vandaag. Jammer dat het NIET gelukt met mijn vraag aan Simyo,is en gelijk laatste maand bij Simyo. Nog geeneens een antwoord.......
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Roel1965,

Allereerst excuses voor de vertraagde reactie. Verkeerde bestelling kan iedereen overkomen 🙂 Als je het pakket retour stuurt naar onderstaand retour adres, kunnen we de kosten aan je prepaid beltegoed toevoegen. We kunnen het bedrag ook terug storten op je rekening. Kan je laten weten waar je voorkeur naar uit gaat?

Groetjes,

Alex
Badge
Nou fijn dat er nog een antwoord komt, ik heb de doosjes al weg gedaan. Neem aan dat jullie ook kunnen zien of ik er gebruik van maak of niet. Dus wil het kaartje wel verknippen en dat jullie eventuele kosten  er vanaf trekken, en het resterende bij mijn prepaid zetten?
Vriendelijke groet Roel de With

Welkom op het forum Roel1965,

Allereerst excuses voor de vertraagde reactie. Verkeerde bestelling kan iedereen overkomen 🙂 Als je het pakket retour stuurt naar onderstaand retour adres, kunnen we de kosten aan je prepaid beltegoed toevoegen. We kunnen het bedrag ook terug storten op je rekening. Kan je laten weten waar je voorkeur naar uit gaat?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roel1965,

Ok dat is niet zo'n probleem. Voor de administratie wil ik je wel vragen de simkaart retour te sturen onder vermelding van je naw gegevens. Mocht je de simkaart onverhoopt niet meer hebben is het niet erg. Laat dit dan even weten. Heb je liever het geld teruggestort of mogen we het op de andere aansluiting zetten?

Retour adres

Simyo
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam

Groetjes,

Alex
Badge
Ja mag gewoon bijgezet worden op de ander, geen probleem. Dat simkaartje had ik uit frustratie confetti van gemaakt :)
Alvast bedankt, krijg weer beter gevoel over Simyo :)

Vriendelijke groet 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roel1965,

Het beltegoed (incl. aansluitkosten) is inmiddels toegevoegd aan je prepaid aansluiting.

Groetjes,

Alex
Badge
Nou geweldig Alex, fijn weekend.

Groeten Roel

Reageer