.

Beantwoord

Traag internet met web to go is langzamer

• 17 April 2013
  • 3 reacties
  • 11413 Bekeken

Badge
Ik heb in december een simkaart aangeschaft voor een dongel en ik heb in december ook met de dongel prima kunnen internetten via een strippemkaart.
Onlangs ben ik na een paar maanden buitenland weer terug en ik heb de kaart opnieuw opgewaardeerd en een nieuwe strippenkaart aangeschaft alleen sinds die tijd is de internet snelheid super traag. Ik kom niet boven 120 kBps uit. Aan de lokatie ligt het niet, want ik heb het ook buiten en op een andere lokatie geprobeer.  Ook de dongel is OK, die heb ik ook in het buitenland met een andere simkaart gebruikt en die functioneert prima. Ook als ik mijn KNP-simkaart in de dongel doet dan werkt de snelheid wel goed.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn??
icon

Beste antwoord door Alex 18 April 2013, 15:48

Welkom bruijnma,

De internetsnelheid voor je web to go aansluiting is omlaag gezet, omdat je meerdere malen de fair use policy (fup) hebt overschreden. Wanneer dit gebeurd, zal de technische dienst nagaan hoe vaak dit is gebeurd. Aan de hand daarvan wordt besloten of de snelheid weer wordt opgehoogd. Dit heeft de technische dienst nu zojuist weer voor je gedaan. De snelheid is dus weer terug gezet naar de normale snelheid.

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom bruijnma,

De internetsnelheid voor je web to go aansluiting is omlaag gezet, omdat je meerdere malen de fair use policy (fup) hebt overschreden. Wanneer dit gebeurd, zal de technische dienst nagaan hoe vaak dit is gebeurd. Aan de hand daarvan wordt besloten of de snelheid weer wordt opgehoogd. Dit heeft de technische dienst nu zojuist weer voor je gedaan. De snelheid is dus weer terug gezet naar de normale snelheid.

Groetjes,

Alex
 Ik heb op 30 - 9 een mailtje gekregen van simyo dat mijn web to go snelheid verlaagd is naar 128 kbps omdat ik de fair use policy overschreden heb (ik was mijn webtegoed aan het opmaken omdat Web to Go per 1 - 12 stopt) blijft die snelheid  zo laag tot 1 -12?

Groet
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wiboh,

In je gegevens zie ik inderdaad dat je best veel geïnternet hebt de laatste tijd. Op zich is je webtegoed nu helemaal op, dus is het nog nodig dat ik hier achteraan ga voor je?

Reageer