Simyo Blog
Vegan recepten apps voor Wereld Veganisme Dag
Lees meer ›Weet als geen ander hoe je een gesprek eindigt met een positieve...
Leer het hele team kennenHoi Diana74,
Dan zou ik je toch willen vragen om eventueel een ander type toestel te proberen. We hebben namelijk geen netwerkproblemen gezien. Kan je me laten weten wat je bevindingen zijn?
Groetjes,
Alex
Hoi Diana74,
Volgens de technische dienst heeft de simkaart enkel nog in de Blackberry 9700 gezeten en heeft de simkaart geen netwerk connectie met een ander toestel gemaakt. Wellicht dat het mogelijk is dat je maar heel kort connectie hebt gehad met een ander toestel. We willen je daarom vragen om een uitgebreide kruistest te doen. Graag horen we wat je bevindingen zijn.
Groetjes,
Alex
Beste Diana74,
Alle gegevens staan goed ingesteld op het netwerk en de dekking in uw postcode is ook goed. Wij adviseren je de simkaart in een andere BlackBerry uit te proberen. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het aan je BlackBerry of aan je simkaart ligt. Graag vernemen wij de uitkomst van deze kruistest.
Groetjes,
Arie
Beste Diana74,
Heb je dit probleem op 1 of meerdere locaties? Mocht het 1 locatie zijn dan verneem ik graag de postcode zodat ik kan nagaan door middel van een postcode check hoe de dekking is en of er problemen zijn op de postcode.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.