.

Beantwoord

Kan niet inloggen met mijn Web to go aansluiting

• 30 May 2013
  • 5 reacties
  • 11108 Bekeken

Probeer mijn tegoed op te waarderen met Web to go maar kom er met mijn opgekregen 06-nummer en wachtwoord niet in.
icon

Beste antwoord door Alex 5 June 2013, 14:07

Welkom op het forum Richmon,

De aansluiting waarmee je bent ingelogd op het forum is geen Web to go aansluiting. Ik heb daarom op je adres gegevens gezocht en ben toen meer aansluitingen tegen gekomen. Waarvan 2 Web to go aansluitingen. Deze aansluitingen zijn echter helaas beide vervallen omdat deze al meer dan 6 maanden niet meer gebruikt waren.

Mocht je het over een andere aansluiting hebben, wil je mij dan een privé bericht sturen met daarin de postcode + huisnummer waar deze aansluiting aan gekoppeld is?

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Richmon,

De aansluiting waarmee je bent ingelogd op het forum is geen Web to go aansluiting. Ik heb daarom op je adres gegevens gezocht en ben toen meer aansluitingen tegen gekomen. Waarvan 2 Web to go aansluitingen. Deze aansluitingen zijn echter helaas beide vervallen omdat deze al meer dan 6 maanden niet meer gebruikt waren.

Mocht je het over een andere aansluiting hebben, wil je mij dan een privé bericht sturen met daarin de postcode + huisnummer waar deze aansluiting aan gekoppeld is?

Groetjes,

Alex
Mijn webtogo inlog (mailadres) werkt niet meer.  Ik had nog ongeveer 30 euro tegoed. En nu?
Reputatie 7
Badge +9
Ik log in met mijn 06 nummer, jij niet?
voor webtogo heb ik dat nooit gedaan
Badge +8
Mijn webtogo inlog (mailadres) werkt niet meer.  Ik had nog ongeveer 30 euro tegoed. En nu?Ik log in met mijn 06 nummer, jij niet?voor webtogo heb ik dat nooit gedaan

Hoi ronalds,

Het is al een tijdje zo dat je voor Web to go ook inlogt met een 06nummer. Dat nummer heb ik je nu gestuurd in een privébericht.
Je hebt overigens niet zoveel tegoed als je denkt. Maar dat kun je nakijken als je ingelogd bent.

Groetjes,
Charlene

Reageer