.

Beantwoord

Kan ik een nieuw telefoonnummer krijgen?

• 27 July 2018
  • 6 reacties
  • 66 Bekeken

Graag zou ik een nieuw nummer aanvragen
icon

Beste antwoord door Els 30 July 2018, 14:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik ben akkoord met de 5 euro aan kosten
Reputatie 5
Badge +6
Goed dat je hier komt om een nieuw nummer aan te vragen!
De Simyo medewerkers zullen hier waarschijnlijk niet heel snel op reageren aangezien het vrijdag is en ze nu weekend hebben. Waarschijnlijk zal een moderator op maandag reageren met geluk misschien nog in het weekend.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi FVerk,

Welkom op het Simyo Forum! Ik zie dat PaulH je al heeft voorbereid op de drukte tijdens het weekend. 😃 Hier ben ik dan!

Om nog even de wijziging met je door te nemen, zodat we beide zeker weten wat je graag wilt, heb ik je even gebeld. Helaas kreeg ik je niet te pakken, die gemiste oproep kwam dus van mij.

Zou je mij kunnen bevestigen dat je op je huidige simkaart van Simyo een nieuw telefoonnummer wilt? Het huidige nummer komt daarbij geheel te vervallen. Een nieuw telefoonnummer wordt overigens ook willekeurig toegewezen, hieruit kun je niet kiezen. Zodra je nummer is aangepast stuur ik je een sms'je met het nieuwe nummer. De kosten van €5,- worden op je factuur in rekening gebracht.

Wordt je telefonisch lastiggevallen? Kijk dan op deze pagina wat je nog meer kunt doen.

Laat je het weten als deze wijziging degene is die je bedoelt? Dan ga ik voor je aan de slag!

@ PaulH, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Els
Het klopt dat ik op mijn huidige simkaart een ander nummer wil. Kan het nieuwe nummer vanaf 2-8 ingaan? 1-8 ben ik jarig en anders hebben misschien niet al mijn contacten mijn nieuwe nummer al 🙈
De extra kosten van 5 euro zijn oké.

Mvg FVerk
Sorry, maar kunt u nog even wachten met het nieuwe nummer? Ben er toch niet helemaal zeker van 🙈
Reputatie 6
Badge +4
Hoi FVerk,

We wachten rustig even af. Is er een specifiek reden om een nieuw nummer te nemen of een reden dat je nu twijfelt? Misschien kunnen we met je mee denken als je de reden hier plaatst?

Als je toch een nieuw nummer wilt hebben, laat het ook dan even weten, dan maken we dat voor je in orde.

Groetjes,
Thomas

Reageer