.

Beantwoord

Is het mogelijk om mijn zojuist aangeschafte prepaid internetbundel stop te zetten?

• 30 July 2018
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Hoe kan ik een internetbundel uitzetten. In mijn enthousiasme zette ik een internetbundel aan maar zag pas later dat internet bij prepaid niet in het buitenland werkt. Nu wil ik weer terug naar de situatie zonder internetbundel maar het systeem accepteert dat niet. Slim hoor van Simyo!
icon

Beste antwoord door Niels 31 July 2018, 13:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Uitzetten kan niet. Maar Simyo kan, als je het heel lief vraagt, kijken wat de mogelijkheden zijn als je de bundel in zijn geheel niet gebruikt. Mijn advies is dan internet op je mobiel in Nederland uit te zetten op je MijnSimyo. Dan kun je enkel met wifi op internet.

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/ik-heb-per-ongeluk-een-bundel-gekocht-kan-ik-hier-iets-aan-doen-42081/index1.html#post187574
Reputatie 6
Badge +5
Hi jpeet,

Welkom op het Simyo Forum!

Het is inderdaad helaas zo dat je met een Prepaid aansluiting geen internet in het buitenland kan gebruiken. Met een Sim Only aansluiting kan dat wel. Overstappen is erg makkelijk, instructies kan je vinden op het volgende blog. Zoals Ray aangeeft kan je natuurlijk altijd gebruik maken van een Wifi-verbinding.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt, maar zie niet dat je een internetbundel hebt aangeschaft. Bedoelde je misschien iets anders met de situatie terugdraaien? Ik hoor het graag!

Ray, bedankt voor je reactie :)

Groetjes,
Niels

Reageer