Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Vraag

Internet op de Blackberry curve


Badge
Ik heb een Blackberry curve. Hierbij een prepaid kaart en een internet abonnement.
In huis draait alle op wifi. Prima.
Buitenshuis kan ik wel op internet maar Whatsapp en facebook voor de Blackberry is niet actief.
Kan iemand mij vertellen wat voor instellingen ik moet wijzigen?

20 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marianne,

Simyo ondersteunt helaas geen (Blackberry) internet i.c.m. prepaid. Wij kunnen je helaas geen support bieden om dit wel mogelijk te maken.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Marianne,

Simyo ondersteunt helaas geen (Blackberry) internet i.c.m. prepaid. Wij kunnen je helaas geen support bieden om dit wel mogelijk te maken.

Groetjes,

Alex

Alles draait onder wifi prima. Wat kan er dan fout zijn als ik geen wifi gebruik?
Reputatie 5
Badge +10
Simyo ondersteunt het internet op een Blackberry technisch gezien niet. Voor het gebruik van internet op een Blackberry heb je een speciale Blackberry bundel nodig. Als je internet via een wifi netwerk, werkt het prima. Simyo heeft geen invloed op een wifi verbinding.

Groetjes,

Alex
Ik wil voor mijjn dochter een blackberry abbo nemen

Ze zit nu bij tmobileprepaid waar ze dus iedere maand moet opwaarderen en opnieuw BLACKBERRY moet sms-en

en als het beltegoed op is kan ze niets meer doen.Ook heeft tmobile het WIFI geblokkeerd zodat ze thuis ook niet kan internetten.

Is dit bij jullie hetzelfde of betaald ze gewoon 15,49 per maand en hoeft ze er niet meer naar om te kijken
Reputatie 7
Badge +9
Ik wil voor mijjn dochter een blackberry abbo nemen

Ze zit nu bij tmobileprepaid waar ze dus iedere maand moet opwaarderen en opnieuw BLACKBERRY moet sms-en

en als het beltegoed op is kan ze niets meer doen.Ook heeft tmobile het WIFI geblokkeerd zodat ze thuis ook niet kan internetten.

Is dit bij jullie hetzelfde of betaald ze gewoon 15,49 per maand en hoeft ze er niet meer naar om te kijken


Als u een simyo sim-only abbonement neemt wordt elke maand een factuur opgesteld, die via automatisch incasso wordt betaald. Daar hoeft u niet naar om te kijken, zolang er voldoende saldo op de rekening staat.

Uw abbonement en bundels blijven doorlopen en hoeven niet maandelijks opnieuw geactiveerd worden. U hoeft niets te SMSen.

U kunt maandelijks uw abbonement en bundels aanpassen of opzeggen via mijn simyo.

Als de bundel op is, kan nog steeds gebeld, ge-SMS't en geïnternet worden. Voor dat gebruik worden echter kosten voor in rekening gebracht op de volgende factuur.

De eerste factuur is echter iets hoger omdat in de eerste maand aansluitkosten, abbonementskosten van de eerste maand, verbruikskosten(buiten de bundel) van de eerste maand en abbonementskosten van de tweede maand worden gefactureerd.

Daarna bent u voor 15,49 euro per maand klaar indien binnen de bundel wordt gebleven.

Als onafhankelijk persoon zeg ik: Er zijn echter wel een paar dingetjes....

Het eerste dingetje: Het zou kunnen dat uw toestel misschien een simlock heeft als dit toestel via een provider is gekocht. Indien dat het geval is zult u contact op moeten nemen met de provider om deze te laten verwijderen. Er zitten mogelijk kosten verbonden aan het simlock vrij maken van het toestel. T-mobile rekent 120 euro als het binnen 0-3 maanden na activering de toestel simlock vrijgemaakt moet worden, 90 binnen 3-6 maanden, 70 binnen 6-9 maanden, 50 euro binnen 9-12 maanden. Als het toestel langer dan 12 maanden gelden geactiveerd is, dan is het gratis!

Het tweede dingetje: Na 6 maanden verloopt de korting op de blackberry bundel en betaald u 20,49 euro per maand en na 12 maanden verloopt de korting op het Simyo Zelden abbonement waarna u 21,49 per maand betaald.
oke zeer duidelijk bedankt voor de info
Badge
hey,


ik heb sinds net blackberry bundel van simyo maar alles werkt via brower ( facebook, twitter enzovoort ) maar zodra ik de app gebruik van dit soort dingen geeft die de melding dat mijn huidige abbonnement dit niet ondersteund, is dit bekend ?
alle apps zijn wel up to date.
ook werkt mijn ping nog niet maar ik heb gehoord dat dat wel een dag kan duren dus ik wacht nog af
mvg,


Curtis
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum curtis,

Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd gebruik te maken van de Blackberry diensten? Ik het e.e.a. voor je laten controleren, maar je gegevens staan netwerk technisch allemaal goed. Wellicht dat het helpt om je toestel uit/aan te doen. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum curtis,

Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd gebruik te maken van de Blackberry diensten? Ik het e.e.a. voor je laten controleren, maar je gegevens staan netwerk technisch allemaal goed. Wellicht dat het helpt om je toestel uit/aan te doen. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex




hey,


ik heb het vaker geprobeerd het toestel te rebooten maar dat werkt niet voor het laatst dat dit toestel met internet gebruikt werd zal al weer een half jaar terug zijn maar ik heb zoveel mogelijk updates gedaan ik zal nog verder kijke wat ik kan updaten


(twitter fout melding zegt: moenteel gebruikt u een abonnement dat deze toepassing niet ondersteund. om deze toepassing te gebruiken, moet u verbinding maken met een wi-fi netwerk of neem contact op met een provider om uw huidige abbonnement te upgraden)
gelijk matige meldingen komen ook voor bij andere apps (behalfe bij de blackberry app world)




nu gebruik ik de wi-fi netwerk (waarbij ik het telefoon netwerk voledig afsluit) en krijg ik de melding niet en gaat gewoon verder


mvg,


Curtis
Badge
Welkom op het forum curtis,

Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd gebruik te maken van de Blackberry diensten? Ik het e.e.a. voor je laten controleren, maar je gegevens staan netwerk technisch allemaal goed. Wellicht dat het helpt om je toestel uit/aan te doen. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


ik heb waarschijnlijk de oplossing, ik heb zowel wifi aangezet en mobiel netwerk uit ik log in op alles apps, dan zet ik me wifi uit en zet mobiel netwerk aan en alles deed het gewoon nog en bij het feit dat ik dinge moest valideren omdat ik ander netwerk ofzo gebruikt blijft die het nog gewoon doen.
tenzij jullie opeens iets gefixed hebbe maarja nog bedankt voor de hulp ik ga even kijke hoelang deze blackberry dat vol houd.


mvg,


Curtis
Reputatie 2
Badge +4
Beste Curtis,

De instellingen voor Blackberry diensten stonden al goed op het netwerk, wij hebben deze dus niet aangepast. Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen.

Als je nog vragen hebt, horen wij dit graag.

Groetjes,

Manisha
Ik heb sinds 7 maart mijn sim kaart geplaats maar tot op heden geen blackberry dienst kunnen gebruiken. Wat kan ik hieraan doen?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ria,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem heb je tijdens de bestelling nummerbehoud aangevraagd. Het Simyo abonnement wordt in dit geval pas geactiveerd nadat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden (16 maart 2012). Vanaf deze datum zul je gebruik kunnen maken van je Simyo abonnement en de daarbij horende Blackberry diensten.

Groetjes,

Manisha
Beste Manisha

Dank je wel voor je snelle reactie.Ik dacht dat het alleen gelden voor bellen en smsen. Ik weet nu voldoende zal wachten tot vrijdag.



Groetjes Ria
hallo,
ik heb vandaag mijn simyo simkaart binnen gekregen. nu heb ik hem geactiveerd op mijn blackberry. ik heb een normaal internet abbonement en 50 bel/sms. het smsen en bellen gaat gewoon alleen het internet doet het niet. hoe kan dat?


m.v.g. Rick
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rickheij,

Kan je mij een privé bericht sturen met je Simyo telefoonnummer en postcode + huisnummer? Vervolgens kan ik het e.e.a. voor je nakijken.

Groetjes,

Alex
Goedemorgen,

Ik heb nu een nokia met simyo zelden en internet, dit wil ik omzetten naar een blackberry bundel, ik kan niets vinden om het om te zetten. Hoe ga ik te werk om dat voor elkaar te krijgen?


En per wanneer kan dat aangepast worden.
Bedankt voor de reactie

Andrea
Reputatie 2
Badge +4
Beste Andrea,

Je kunt in dit geval inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl en onder het tabblad 'Overzicht' de huidige internetbundel opzeggen. Deze opzegging zal op 1 mei 2012 worden doorgevoerd. Op deze datum kun je opnieuw inloggen op de persoonlijke pagina om de Blackberry internetbundel toe te voegen, deze wordt dan per direct toegevoegd.

Groetjes,

Manisha
Ik overweeg een toestel met internet mogelijkheid van Symio te bestellen. Hetgeen door simyo wordt aangeboden is dat een goed apparaat?
Welke mogelijkheden zitten erop?
Groet Junoras
Reputatie 2
Badge +4
Beste,

Simyo biedt verschillende toestellen aan. Een overzicht van de verschillende toestellen vind u hier: http://www.simyo.nl/toestelshop/overzicht. Als je specifieke vragen hebt over een van de toestellen horen wij dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer