.

Beantwoord

Inloggen voor Web to Go klanten

• 22 maart 2013
  • 17 reacties
  • 13741 Bekeken

Sinds de nieuwe website er is kan ik wel inloggen met mij 06 account, maar als Web to Go klant lukt het niet via de hiervoor bestemde link in te loggen met het emailadres met wachtwoord.
De helpdesk heeft wel mijn wachtwoord gereset, maar dat is het probleem niet.

Er verschijnt een Internal Server error 500. Dit lijkt mij meer een systeem probleem, en geen account probleem.

Ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook hebben?
icon

Beste antwoord door Alex 26 maart 2013, 14:02

Welkom op het forum FWvanDijk,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met de oplossing. Aan iedere Web to go aansluiting is technisch gezien een telefoonnummer gekoppeld. Als tijdelijke oplossing kun je nu inloggen met dat telefoonnummer. Dit telefoonnummer kun je opvragen via de klantenservice. Ik heb het telefoonnummer per privé bericht gestuurd.

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum FWvanDijk,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met de oplossing. Aan iedere Web to go aansluiting is technisch gezien een telefoonnummer gekoppeld. Als tijdelijke oplossing kun je nu inloggen met dat telefoonnummer. Dit telefoonnummer kun je opvragen via de klantenservice. Ik heb het telefoonnummer per privé bericht gestuurd.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Alex,

Ik kamp met mijn web to go account ook met hetzelfde probleem, kun je mijn inlog ook even DM-en?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nielsiejjj92,

Ik heb je een privé bericht gestuurd en het telefoonnummer doorgegeven waarmee je kunt inloggen.

Groetjes,

Alex
Betreft Web to Go, het opgestuurde o6 nummer wordt niet herkend als email adres.
Kan dus niet opwaarderen!!!!
Hoe lossen we dit op??
Bert
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Berbug,

Ik heb je een prive bericht gestuurd met het juiste nummer en een instructie om in te loggen.

Groetjes,

Manisha
hoi,

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice over het inloggen van web to go nu hebben ze het wachtwoord gereset en me eeen telefoonnummer gegeven maar ik kan nu nog steeds niet inloggen.
Gr.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mucke,

Heb je toevallig ook geprobeerd via deze inlogpagina in te loggen?

Groetjes,

Alex
Hoi mucke,

Heb je toevallig ook geprobeerd via deze inlogpagina in te loggen?

Groetjes,

Alex

Hoi Alex,
Ik heb het geprobeert om via deze inlogpagina in te loggen maar het lukt niet,
Groetjes Mucke
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mucke,

Wat voor melding krijg je precies wanneer je probeert in te loggen. Let er op dat je geen streepjes of spaties gebruikt als je het telefoonnummer invoert.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge
Helaas, ik heb dezelfde problemen geconstateerd met de Web2Go van mijn vrouw. Inloggen met het mailadres lukt niet (server error 500). We hadden al een mail gehad van Simyo met de mededeling dat dit kon gebeuren en het telefoonnummer. Als ik deze gebruik krijg ik echter dezelfde foutmelding. Ik heb het nummer ingevuld zonder streepje. Hoe nu verder te handelen?

Groeten,

Hans
Badge +6
Helaas, ik heb dezelfde problemen geconstateerd met de Web2Go van mijn vrouw. Inloggen met het mailadres lukt niet (server error 500). We hadden al een mail gehad van Simyo met de mededeling dat dit kon gebeuren en het telefoonnummer. Als ik deze gebruik krijg ik echter dezelfde foutmelding. Ik heb het nummer ingevuld zonder streepje. Hoe nu verder te handelen?

Groeten,

Hans

Hoi HHU,

Welkom op het forum!
Kan je een privé bericht sturen met je huisnummer en postcode zodat ik dit voor je kan je bekijken en kan zorgen dat je weer kan inloggen.
Ik heb dezelfde problemen en heb per ongeluk het berichtje met het telefoonnummer al weggegooid. Spijt me, maar kan het nog een keer?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jampie,

Ik heb je een privé bericht met het telefoonnummer gestuurd.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge
Natascha, Alex,

Mijn probleem is opgelost. Eerder wilde het met het telefoonnummer niet lukken, maar ik wist niet dat je dan inloggen bij Mijn Simyo (i.p.v. bij Web2Go). Nu kom ik er netjes in.

bedankt,

Hans

Groeten,

Hans
Badge +6
Natascha, Alex,

Mijn probleem is opgelost. Eerder wilde het met het telefoonnummer niet lukken, maar ik wist niet dat je dan inloggen bij Mijn Simyo (i.p.v. bij Web2Go). Nu kom ik er netjes in.

bedankt,

Hans

Hoi HHU,

Fijn te horen dat het je nu lukt om wel te kunnen inloggen voor je web to go aansluiting. Fijne dag.
Betreft Web to Go, het opgestuurde o6 nummer wordt niet herkend als email adres.
Kan dus niet opwaarderen!!!!
Hoe lossen we dit op??
Lau
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lau,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met het juiste telefoonnummer.

Groetjes,

Alex

Reageer