.

Beantwoord

Ik kan niet internetten in het buitenland met Simyo Prepaid. Wat kan ik doen?

• 28 July 2018
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Ik kwam erachter in Engeland dat ik ondanks een internet bundel geen internet had, omdat ik een prepaid heb. Zo'n 15 jaar geleden werd simyo aangeprezen als prepaid, goedkoop etc. Nu willen ze van de prepaid af? Ik vond het nogal een tegenvaller. Ik lees nu dat het zo is voor een prepaid, maar moeten we dus nu over op een abonnement? Of naar een andere provider?
Zeer teleurstellend.
icon

Beste antwoord door Sarah 28 July 2018, 15:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Simyo heeft nooit prepaid in het buitenland gehad. Met de regulering is daar geen verandering ingekomen. Dus de uitspraak "Nu willen ze van prepaid af?" lijkt mij onjuist.

Ik kwam erachter in Engeland dat ik ondanks een internet bundel geen internet had, omdat ik een prepaid heb.

Omdat je de buitenland optie(s) moet aanzetten op de persoonlijke MijnSimyo pagina, had je er in Nederland al achter kunnen komen dat die internet in het buitenland optie er niet is. Was de verassing minder groot. Vervelend dat wel.

Er zijn overigens meer klanten die die prepaid hebben en ook in het buitenland willen mobiel internetten.

Prepaid internet in EU. Hoe zit dat en wat wilt de klant?
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Fluitr,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat Ray zegt, klopt helemaal. Bedankt voor je reactie, Ray! Het is dus zo dat Simyo nooit internet in het buitenland heeft aangeboden voor Prepaid. Ik snap dat je dit erg jammer vindt, vooral omdat je het niet had verwacht.

Als je écht gebruik wilt maken van internet in het buitenland, kun je gratis overstappen naar Sim Only. Dit gebeurt binnen 24 uur, je hoeft geen aansluitkosten te betalen en je beltegoed wordt verrekend met je facturen.

Wil je geen abonnement? Dan hoeft dat natuurlijk helemaal niet! We zijn heel blij met onze Prepaid klanten en begrijpen dat een Prepaid simkaart beter bij je kan passen dan een maandelijks abonnement. We willen dus absoluut niet van Prepaid af! :$

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is geworden voor je. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Ik wens je heel veel plezier in Engeland! :D

Groetjes,
Sarah

Reageer