.

Beantwoord

Ik heb per ongeluk een bundel gekocht. Kan ik hier iets aan doen?

• 23 July 2018
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Hoi Simyo,
ik heb zojuist via de app per ongeluk een 1000mb bundel gekocht voor mijn prepaid nummer.
komende maanden ben ik echter niet in Nederland en kan ze dus nu ook niet gebruiken :-(
Is het mogelijk om de bundel te annuleren of vergoeden?
mvg,
icon

Beste antwoord door Els 24 July 2018, 14:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Dahu,

Welkom op het Simyo Forum! Oei, wat zonde dat je voor niks zo'n internetbundel hebt gekocht!

Met Simyo Prepaid kun je inderdaad niet internetten in het buitenland. Dat betekent dat je ook een Prepaid-internetbundel daar niet kunt gebruiken. 😞 Helaas kan ik de bundel tussentijds niet verwijderen, hij blijft 30 dagen geldig. Als deze bundel helemaal niet is verbruikt nadat hij is verlopen, kan ik voor je uitzoeken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de kosten. Zou je mij na de verloopdatum van deze bundel een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag als deze niet is gebruikt, goed? :)

Groetjes,
Els

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.

Reageer