-
-
Startend Simyaan
-
1 reactie
Gisteren heb ik het beltegoed opgewaardeerd met 10 euro. Dit zie ik wel staan bij verbruik maar heb daarna 2 keer gebeld en kreeg weer bericht van simyo dat het beltegoed onder de 2 euro was gekomen. Toen ik keek zag ik dat de kosten van het 2 keer bellen 35 cent was en 1euro nog wat. Die 10 euro kan dus nooit op zijn. Hoe kan dit? Heb voor zekerheid weer opgewaardeerd want zit in het buitenland met pech en moeten regelmatig bellen met de ANWB. Kan dus niet het risico nemen dat ik niet meer kan bellen. Maar waar is die 10 euro gebleven?
icon
Beste antwoord door Niels 6 augustus 2018, 11:00
Hi Elvin,
Leuk om je weer terug te zien op het Simyo Forum :)
Logisch dat je goed bereikbaar wilt zijn in het buitenland! Zeker in een situatie als deze. Ik zie dat je dit weekend twee keer op hebt gewaardeerd, zaterdagavond en zondagochtend. Het kan bij een opwaardering eventjes duren voordat het beltegoed ook echt is bijgeschreven. Vandaar dat je bericht hebt ontvangen over laag saldo. Ik zie dat beiden opwaarderingen in ieder geval helemaal goed zijn gegaan, dus ook die van € 10,- 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?
Heel veel succes nog met je pech in het buitenland!
Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactie