.

Beantwoord

Ik ben ontevreden over extra minuten bijkopen

• 27 July 2018
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Gisteravond zag ik in Mijn Simyo dat ik nog slechts 14 minuten over had in mijn tegoed (met een tijd van in de middag, dus weer eens niet up to date) en zodoende heb ik 50 extra minuten bijgekocht. Tevens heb ik gecheckt of deze dan wel direct ingingen en volgens deze website is dat het geval. Vervolgens heb ik een uur gebeld. Toen dacht ik eraan dat ik dan dus voor de volgende dag geen minuten meer had, dus weer eens 50 minuten bijgekocht.
Vandaag kom ik tot de schokkende ontdekking in Mijn Simyo dat ik ruim 17euro buiten de bundel gebeld heb?! WT#?! Dus daarom heb ik de klantenservice gebeld en gevraagd om opheldering. Zij gaf aan dat de bevestigingmails van dat de extra minuten ingaan pas na het telefoongesprek verstuurd zijn dus toen de minuten pas ingingen. Dus de minuten gaan HELEMAAL NIET DIRECT in. Ik wil dan ook iedereen waarschuwen hiervoor! Let erop dat je eeerst een mail bevestiging hebt intvangen voordat je minuten ingaan! Dit staat echter nergens vermeld, maar anders kom je dus voor flinke hoge kosten te staan!!!!!!! Echt een slechte service! Zeer ontevreden ben ik!
icon

Beste antwoord door Els 30 July 2018, 14:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Marcella,

Welkom op het Simyo Forum! Wat ontzettend balen dat je extra kosten hebt gekregen voor het bellen buiten je bundel. Uiteraard snap ik dat je graag wilt weten wat hier gebeurt is.

Bijgekochte minuten en MB's gaan in zodra je de aankoop hebt gedaan. Direct op datzelfde moment ontvang je van ons een bevestigingse-mail, waaraan je ook kunt zien dat je belminuten daadwerkelijk zijn bijgekocht.

Uiteraard heb ik even meegekeken naar je aansluiting, samen met mijn collega van de technische afdeling. In je verbruik is te zien dat je op 26 juli om 20:57 een gesprek bent gestart. Tijdens dit gesprek zijn je belminuten opgeraakt, waarna een groot deel van dit gesprek buiten je bundel in rekening is gebracht. Het gesprek duurde in totaal 58 minuten. Pas hierna zijn de extra belminuten bijgekocht via Mijn Simyo, namelijk om 22:00 en om 22:01. Bij beide aankopen heb je direct een e-mail ontvangen ter bevestiging. Tussen de bevestiging van je aankoop en het activeren van je extra belminuten heeft geen vertraging gezeten. Kan het zijn dat je de pagina voor het bijkopen van je belminuten wel hebt geopend, maar de aankoop pas hebt bevestigd nadat je het gesprek hebt gevoerd? Een eerdere aankoop op 26 juli hebben we namelijk niet ontvangen. 😞

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els

Reageer