.

Beantwoord

Hoeveel MB's heeft een strippenkaart?

• 20 August 2012
  • 10 reacties
  • 10784 Bekeken

Ik heb vandaag een strippenkaart aangeschaft voor Web&Go. Nu krijg ik net een melding dat ik 25% van mijn totaal aangescahft MB volume verbruikt heb? Ik dacht dat de strippenkaart je 10 dagen onbeperkt internet gaf????
icon

Beste antwoord door Alex 21 August 2012, 16:30

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Enjoytobe,

Je mag per dag tot 50 mb internetten anders wordt de snelheid verlaagd naar 128 Kbps down en 64 Kbps up. Verder hanteren we een fair use policy. Bij extreem verbruik wordt e aansluiting geblokkeerd. Hier kun je meer informatie over de voorwaarden van Web to Go vinden.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb vandaag een strippenkaart aangeschaft voor Web&Go. Nu krijg ik net een melding dat ik 25% van mijn totaal aangescahft MB volume verbruikt heb? Ik dacht dat de strippenkaart je 10 dagen onbeperkt internet gaf????

Mijn ervaring is inmiddels dat "extreem verbruik" lager is dan 300Mb per dag dus weer voorzichtig....
Dat heb ik inmiddels ook (te laat) begrepen.

Simyo geeft niet aan wat de limiet is maar heeft me wel grotendeels afgesloten.
Badge +6
Hoi Pieter J,

Je aansluiting is niet afgesloten alleen de snelheid is terug gezet. Je kan gebruik maken van je web to go aansluiting alleen niet met dezelfde snelheid die je eerst had.
Hallo Natascha,

Ik schreef ook grotendeels.

Het probleem is meer dat ik in 1 dag blijkbaar te veel data heb verbruikt. Ik zou de FUP hebben overschreden maar niemand weet hoe hoog deze is. Nu is mijn snelheid beperkt, waar ik overigens mee kan leven. Bij een volgende keer word ik echter volledig afgesloten. Ik durf de dongel eigenlijk al niet meer aan te raken.

Ik vermoed dat een verbruik van 100 MB al te veel is, en daar zit je zo op met de dongel.
Badge +1
Zelf heb ik jaren geleden ook web to go gehad van simyo dit beviel me totaal niet snelheid idd erg snel terug, voor me tablet gebruik ik nu *bliep
Kost per dag 1 euro of voor lagere snelheid 50 cent en moet zeggen dit bevalt me prima ik denk dat simyo eens moet kijken naar web to go of dat in een ander vaatje gegoten kan worden
Goedemiddag,

Ik heb de site en forum zo goed mogelijk doorgespit (met zoekfunctie) maar kan iemand mij zeggen wanneer en met welk abonnement, sim only of prepaid (heb ik nu) ik in het buitenland kan internetten? De ene keer lees ik van niet en dan ergens anders van wel. Raak de draad kwijt.

Alvast bedankt,
Rob
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag,

Ik heb de site en forum zo goed mogelijk doorgespit (met zoekfunctie) maar kan iemand mij zeggen wanneer en met welk abonnement, sim only of prepaid (heb ik nu) ik in het buitenland kan internetten? De ene keer lees ik van niet en dan ergens anders van wel. Raak de draad kwijt.

Alvast bedankt,
Rob

Dat kan NIET als je prepaid hebt. Wel met een sim-only abonnement, alleen heeft Simyo helaas geen goedkope bundels voor internetgebruik in het buitenland.
Bedankt Scotsman voor de informatie. Is duidelijk.
Badge +8
Hoi Romati,

Blij dat Scotsman je heeft kunnen informeren.
Hier vind je alles over Internet in het Buitenland bij Simyo.
Mochten er nog vragen zijn, dan zien we je op het forum 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer