.

Vraag

Hoe stel ik mijn Blackberry-internet in?

• 17 April 2012
  • 35 reacties
  • 4620 Bekeken

Badge
Dag!
Vandaag is mijn abonnement ingegaan maar ik kan nog steeds niet op internet via de Blackberry Torch.
Wat kan ik hier aan doen?

Groet

35 reacties

Hallo Arie,

Ik heb mijn kaart gister in een android toestel gedaan en daarin werden de nieuwe instellingen van mijn nieuwe simkaart geinstalleerd. Daarna deed hij het goed in mijn Blackberry.

Bedankt voor de hulp.
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het werkt wdw.

Groetjes,

Alex
Hey jongens,

Ik heb m'n sim kaart vandaag geactiveerd, ik kan wel bellen en sms'en en internetten maar pingen nog niet. Kan iemand me helpen aub
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Driss,

Volgens onze gegevens heb je vandaag contact gehad met de telefonische klantenservice. Netwerk technisch staat alles goed. Het zou vanaf uiterlijk 18:00 moeten werken. Kun je aangeven of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex
Beste medewerkers van Simyo, 

Ik heb ook vandaag mij simkaart geactiveerd en kan helaas alleen bellen.. Door verschillende reactie te hebben bekeken ben ik er achter gekomen dat ik een blackberrybundel nodig heb dan mijn huidige internetbundel. 
Ik wil dit graag aanpassen maar ik heb letterlijk de optie niet om op ''bundel aanpassen'' te drukken. 

HULP!

vriendelijk groet,

Brinkhuis
Hey Alex, het werkt gelukkig.....bedankt voor alles

Mzzl
Beste Simyo,

mijn abonnement (incl nummerbehoud) is vandaag ingegaan. Na meerdere resets werkt mijn BB-bundel nog niet.  Bij mijn instellingen is deze wel op "aan" gezet. 

Hoe krijg ik dit precies werkend allemaal?

alvast bedankt
mijn abbonement is ook vandaag ingegaan hoe stel ik hem in op een bold 9900
Hello, 

My simyo has just been activated. Internet is working but the blackberry services ar NOT !
It says contact your service provider when i try to setup the options.
Could you please help me !?

Thanks
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Spacechef, saltas en nigaragvaz,

Ik heb voor jullie aansluitingen de instellingen aangepast zodat jullie gebruik van de blackberry diensten moeten kunnen maken. Zouden jullie de batterij uit jullie blackberries willen halen en deze er vervolgens weer in kunnen doen? Dit zou de problemen moeten verhelpen.

Reageer