.

Beantwoord

Hoe kan ik op mijn mobiel internet ontvangst activeren?

• 28 July 2018
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Badge
Ik heb een internetbundel aangevraagd en aangezet op de Simyo app. , maar hoe gaat het verder.
Moet ik hiervoor een internet / Wi-Fi verbinding aanmaken?

Graag hoor ik van U,

M.J. Bossaert
icon

Beste antwoord door Friesian 29 July 2018, 09:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi M.J. Bossaert.
Wanneer U graag aangesproken wordt met U i.p.v. je, lees dan U waar je staat. 🙂

Wat je precies bedoelt met internetbundel aanzetten is me niet geheel duidelijk. Wanneer je daarmee bedoelt internet aanzetten op Mijn Simyo (app) - instellingen, netwerkinstellingen dan wel.

Via wat Sherlock Holmes werk. gevonden.
Wat nu nog nodig is is handmatig internet instellen op je telefoon. Niet vergeten telefoon daarna opnieuw opstarten.

Laat je weten wat het resultaat is?

Klein verzoek dat ik vaker doe is...zet aub in je profiel merk en type toestel, sim only of prepaid.
Dit werkt heel fijn voor de helpers.

Basisinformatie
Wanneer je wifi kunt gebruiken staat dit geheel buiten Simyo
Bij Simyo gebruik je alleen mobiel internet wanneer nodig is mijn advies. Monitor goed om binnen de bundel te blijven, hanteer een veilige marge via je telefoon bijvoorbeeld via de app My Datamanager.

Fijne zondag nog ! 😎
Reputatie 5
Badge +5
Hoi M.J. Bossaert,

Wat goed om je weer op het Forum te zien! Ik snap dat je graag aan de slag wilt met je nieuwe internetbundel.

Om te kunnen internetten, buiten een WiFi-verbinding om, is het belangrijk dat de instellingen op het netwerk en in je telefoon goed staan. Bij je aansluiting zie ik dat de optie voor 'internet' en 'internet in het buitenland' nog uitstaan op Mijn Simyo. Om te kunnen internetten raad ik je aan om deze via Internet en Bellen aan te zetten op Mijn Simyo. Controleer vervolgens ook met onze Toestelhulp je je telefoon goed staat ingesteld. Selecteer eerst jouw type telefoon en ga dan onder Internet naar Handmatig instellen.

Laat je het weten of het is gelukt?

@ Friesian, bedankt voor je checklist!

Groetjes,
Els

Reageer