.

Sticky

FAQ: Hoe werkt de strippenkaart?

• 7 December 2011
  • 3 reacties
  • 13363 Bekeken

Badge +5
  • Oud moderator
  • 163 reacties
De strippenkaart wordt na je eerste verbruik geactiveerd. Met de strippenkaart kan je 10x24 uur gebruik maken van Internet via de dongel. Elke strip is vanaf activatie 24 uur geldig. Je mag binnen deze 24 uur zo vaak in- en uitloggen als je maar wil.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge
Ik heb een Simyo tel. abonnement, dit bevalt prima.
Nu het ik ook een Ipad waar een simkaart in zit van een andere provider. Echter zijn er wat wijzigingen met gebruik van prepaid internet.
Ik gebruik mijn Ipad 2 a 3 keer per maand op 3G onderweg. Slechts enkele minuten maak ik er gebruik van.
De rest wordt de Ipad thuis op Wifi gebruikt.
Nu is er een strippenkaart, maar als ik 3G bijvoorbeeld 5 min. gebruik, kost me dit dan gelijk € 4,- ?
Dit lijkt me wel erg duur voor die paar minuten.
Badge
[quote]Ik heb een Simyo tel. abonnement, dit bevalt prima.
Nu het ik ook een Ipad waar een simkaart in zit van een andere provider. Echter zijn er wat wijzigingen met gebruik van prepaid internet.
Ik gebruik mijn Ipad 2 a 3 keer per maand op 3G onderweg. Slechts enkele minuten maak ik er gebruik van.
De rest wordt de Ipad thuis op Wifi gebruikt.
Nu is er een strippenkaart, maar als ik 3G bijvoorbeeld 5 min. gebruik, kost me dit dan gelijk € 4,- ?
Dit lijkt me wel erg duur voor die paar minuten.
Is er geen andere goedkopere oplossing?
Reputatie 5
Badge +10
Wanneer je een internet verbinding tot stand brengt met je Simyo web to go aansluiting, wordt er 4 euro webtegoed afgeschreven. Je kunt dan 24 uur gebruik maken van je internet verbinding. Het maakt inderdaad niet uit of je 5 minuten verbinding maakt of 24 uur. Binnen 24 uur kun je de verbinding wel verbreken en opnieuw opstarten.