-
-
Startend Simyaan
-
2 reacties
Ben nu al 2 weken aan het proberen om mijn zakelijke e-mail te installeren, hotmail gaat zonder problemen, maar zakelijk wil maar niet lukken! heb een BB bundel bij Symio. Voorheen bij Vodaphone geen probleem en kon ik dat zomaar installeren. krijg nu steeds de melding: e-mail adres en/of wachtwoord onjuist, terwijl ik 100% overtuigd ben dat dit de correcte gegevens zijn. Gisteren op een toestel van een vriend geprobeerd en voila zonder enig probleem met dezelfde gegevens wel kunnen installeren. Hoop dat iemand kan helpen zou het jammer vinden om vanwege dit probleem een ander toestel en provider te moeten nemen omdat beiden mij voor de rest prima bevallen. Kortom alle hulp is welkom, alvast bedankt! Groet Jan
icon
Beste antwoord door Charlene 15 oktober 2013, 10:20
Ben nu al 2 weken aan het proberen om mijn zakelijke e-mail te installeren, hotmail gaat zonder problemen, maar zakelijk wil maar niet lukken! heb een BB bundel bij Symio. Voorheen bij Vodaphone geen probleem en kon ik dat zomaar installeren. krijg nu steeds de melding: e-mail adres en/of wachtwoord onjuist, terwijl ik 100% overtuigd ben dat dit de correcte gegevens zijn. Gisteren op een toestel van een vriend geprobeerd en voila zonder enig probleem met dezelfde gegevens wel kunnen installeren. Hoop dat iemand kan helpen zou het jammer vinden om vanwege dit probleem een ander toestel en provider te moeten nemen omdat beiden mij voor de rest prima bevallen. Kortom alle hulp is welkom, alvast bedankt! Groet Jan;50771">Hoi Jan,
Ik zou je willen aanbevelen om een Blackberry forum te raadplegen omdat dit erg specefiek Blackberry is.
Tevens werkt de mail wel op een ander toestel, dus bij Simyo kan er weinig ingesteld worden.
http://blackberry-nl.com/
Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk was....
Groetjes,
Martijn
Hoi Jan de Roon,
Wat lastig zeg, dat het niet lukt.. 😞 Ik heb hier ook nog even geïnformeerd, maar met de stappen die je al hebt genomen, is het toch echt een kwestie voor BlackBerry. We raden je dan ook aan om contact met hun op te nemen.
Laat je hier nog wel weten hoe het verloopt? Daar zijn we erg benieuwd naar.
Groetjes,
Charlene
Bekijk originele reactie