.

Beantwoord

dongel gebruik

• 10 February 2012
  • 10 reacties
  • 1819 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Mijn dongel geactiveerd voor een korte vakantie in het oosten van het land. Dongel werkte voor geen meter telkens werd de verbinding verbroken echter wel de kosten afgeschreven. Dat kan toch niet waar zijn of heeft het te maken met het feit dat er gehackt is bij de KPN???. Zo ja dan blijft het vreemd dat de kosten wel afgeschreven worden maar geen verbinding kan worden gelegd,
icon

Beste antwoord door Alex 7 March 2012, 16:03

Hoi dabbertje,

Na contact met de technische dienst te hebben gehad, blijkt dat je doorgegeven postcode (ligt op een grensgebied) inderdaad weinig tot geen dekking biedt. Helaas kunnen wij je op deze postcode geen betere dekking bieden. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

10 reacties

Badge +2
Hi Cees,

Wij verzoeken je ons te voor zien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Heb je dit probleem op één specifieke locatie gehad of had je hier last van ongeacht je locatie? Als dit op één plek is geweest vernemen wij graag de postcode van dit gebied zodat wij de dekking in deze regio kunnen checken.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Arie,

Sorry voor mijn late reactie. De postcode waar het bereik dus slecht was = 7693 VG en dat was op een park van Landal in Sibculo off all places

Cees Tishauser
Ik heb vorig jaar ook de Web to Go dongel gekocht, speciaal voor weekendjes weg. Ook ik had in het oosten van Nederland slechte tot geen verbinding. En die paar minuten die ik verbonden was zonder mogelijkheid om ook daadwerkelijk Internet Explorer te openen was ik toch € 4,00 kwijt.
Postcode 7122. Ik heb al gevraagd om de dongel simlockvrij te maken om er een Duitse simkaart in te kunnen doen, maar dat kan pas na een jaar. Helaas, want ik ga daar binnenkort weer naar toe en dan is het nog net geen jaar geleden.
Reputatie 5
Badge +10
Beste Arie,

Sorry voor mijn late reactie. De postcode waar het bereik dus slecht was = 7693 VG en dat was op een park van Landal in Sibculo off all places

Cees Tishauser

Ik heb contact gehad met onze technische dienst. Op de door doorgegeven postcode is het bereik inderdaad erg matig. Zowel op het 2g als 3g netwerk. Helaas is dit niet op korte termijn op te lossen.

Beste Arie,

Ik heb vorig jaar ook de Web to Go dongel gekocht, speciaal voor weekendjes weg. Ook ik had in het oosten van Nederland slechte tot geen verbinding. En die paar minuten die ik verbonden was zonder mogelijkheid om ook daadwerkelijk Internet Explorer te openen was ik toch € 4,00 kwijt.
Postcode 7122. Ik heb al gevraagd om de dongel simlockvrij te maken om er een Duitse simkaart in te kunnen doen, maar dat kan pas na een jaar. Helaas, want ik ga daar binnenkort weer naar toe en dan is het nog net geen jaar geleden.

Zou je me de volledige postcode kunnen geven? Vervolgens kan ik voor je nagaan wat het bereik is op deze postcode.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

de volledige postcode is 7122 JN.

Gr. dabbertje
Reputatie 5
Badge +10
Hoi dabbertje,

Na contact met de technische dienst te hebben gehad, blijkt dat je doorgegeven postcode (ligt op een grensgebied) inderdaad weinig tot geen dekking biedt. Helaas kunnen wij je op deze postcode geen betere dekking bieden. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
ik krig de dongel niet geinstalleerd op mijn wifi tablet.
is iemand,die me dat kan uitleggen?/
bvd piet
Reputatie 2
Badge +4
Beste Welkom,

Welkom op het Simyo forum!
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke tablet je precies gebruikt en wat er misgaat bij het installeren van de web to go software.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Manisha
Beste Welkom,

Welkom op het Simyo forum!
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke tablet je precies gebruikt en wat er misgaat bij het installeren van de web to go software.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Manisha

Ik kan de software van de E1750 dongel niet installeren op mijn tablet.
ik heb een flytouch 6 superpad van 10.2 inch en in de handleiding staat,dat deze dongel ondersteund wordt.
op mijn laptop functioneert hij prima,want ik heb hem al 2 jaar.
als ik de dongel in de usb poort steek,dan worden me veel vragen gesteld,zoals vpn naam servernaam en server instellen
zou je dit kunnen oplossen??
gr piet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi welkom,

Is het wel gewoon een Europese tablet? En wordt het programma mobile partner wel opgestart?

Groetjes,

Alex