.

Beantwoord

De automatische incasso is uitgevoerd op oude bankrekening. Waarom?

• 25 July 2018
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Badge
Hallo,

Op 11 juli heb ik mijn bankrekening gewijzigd en ik zie deze ook staan in Mijn Simyo.

Ik zag dat Simyo mijn factuur wil gaan incasseren vanaf mijn oude bankrekeningnummer, dat heb ik geweigerd.

Gaat het de volgende keer wel goed ? En krijg ik nu een herinneringsmail voor de laatste factuur die ik dan per Ideal kan betalen ?

Grt, Robert
icon

Beste antwoord door Els 26 July 2018, 10:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Je bent natuurlijk helemaal vrij om die afschrijving terug te draaien, maar ik zou zoiets niet zo snel doen.
Je weet nooit welke incassoprocedures er inmiddels lopen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Robert,

Goed je weer te zien op het forum! Natuurlijk snap ik dat je graag wilt weten wat hier is gebeurd.

Als je je rekeningnummer wijzigt op het moment dat de factuurperiode al voorbij is, dan schrijven we deze nog automatisch af van je oude rekeningnummer. In dat geval zal de volgende factuur wel van je nieuwe rekeningnummer worden geïncasseerd. In jouw geval was de factuur van juni op de 11e van juli al opgemaakt, waardoor we de automatische incasso niet meer konden wijzigen.

Op het moment dat je de incasso terug boekt, sturen we een e-mail ter herinnering. In die e-mail kun je een iDeal-link vinden om de betaling af te ronden. Ik zie dat dit inmiddels is gelukt. 🙂 De volgende factuur zullen we gewoon van je nieuwe bankrekeningnummer incasseren.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Wimj12, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Els

Reageer