Ik ben sinds gisteren overgezet naar simonly met nummerbehoud en blackberry bundel maar heb tot op heden nog steeds geen blackberry service en kan niet pingen. Heb de aangedragen oplossingen bij de andere vragen toe gepast maar dit werkt tot op heden nog niet.
Kunnen jullie contact met mij opnemen om dit op te lossen, heb de hele dag geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken maar dit is onmogelijk.
Groet,
Mo
Beste antwoord door hildar1977
Hallo,
Ik ben sinds gisteren overgezet naar simonly met nummerbehoud en blackberry bundel maar heb tot op heden nog steeds geen blackberry service en kan niet pingen. Heb de aangedragen oplossingen bij de andere vragen toe gepast maar dit werkt tot op heden nog niet.
Kunnen jullie contact met mij opnemen om dit op te lossen, heb de hele dag geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken maar dit is onmogelijk.
Groet,
Mo
Hoi mootje,
We hebben contact gehad met de technische dienst. Ze geven aan dat je gebruik hebt kunnen maken van je Blackberry bundel. Werkt het inderdaad?
dit probleem heb ik dus ook, heb zinds vandaag de blackberry bundel maar ken niet pingen of van deze servise gebruik maken. moet ik nog ergens iets activeren???
lees hier dat het opgelost, maar ik kan dus nog steeds niet pingen en me blackberry bundel werkt niet.....
Hoi hildar1977,
Volgens onze gegevens heb je onlangs een bestelling bij ons gedaan met nummerbehoud. Je telefoonnummer is nog niet overgezet. Omdat je telefoonnummer nog niet is over gezet, is je abonnement nog niet ingegaan. Je kunt derhalve nog geen gebruik maken van het Blackberry internet.
Overigens heb ik je reactie uit het andere topic naar dit topic verplaatst om het overzicht te bewaren.
Groetjes,
Alex