.

Vraag

Blackberry mail werkt niet

• 23 July 2012
  • 28 reacties
  • 2040 Bekeken

Badge
ik heb een simyo abbonoment gekocht met bb bundel ik hoopte dat mijn ping zo het wel deed
maar ik heb nog steeds geen verscheinselen gezien dat mijn bbm het doet

28 reacties

[QUOTE=DayC88;14557]

hi Raf,

heb je al gekeken bij instalatie --> emailinstellingen? ik heb dat opnieuw ingevuld en toen deed hij het meteen. 

Dat is het grappige, ik heb geen installatie optie meer, heb alles geprobeerd, mobile.blackberry.com bezocht en setup via daar kunnen runnen, staat dat mijn BB niet op het netwerk geregistreerd staat en dat mijn account in suspended mode is. Ook bij Advanced Settings-> Host Routing Table proberen te registreren. Er waren enkele users met dezelfde probleem lees ik op het forum, maar die kregen een snellere reactie en mijn geduld raakt op omdat ik mijn mail ECHT nodig heb.
Beste...    ik heb een BBB 9780 met een BB bundel en kan mijn internet email niet instellen.
Reputatie 5
Badge +10
Beste SImyo,

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Alles doet het, pingen, whatsapp, internet, behalve het emailen.
Er wordt gezegd tijdens het verzenden dat 'user account is in suspended mode'.

Kunnen jullie dit oplossen aub?
Hartstikke bedankt,

groetjes Sanne

[QUOTE=Raf;14597]

Dat is het grappige, ik heb geen installatie optie meer, heb alles geprobeerd, mobile.blackberry.com bezocht en setup via daar kunnen runnen, staat dat mijn BB niet op het netwerk geregistreerd staat en dat mijn account in suspended mode is. Ook bij Advanced Settings-> Host Routing Table proberen te registreren. Er waren enkele users met dezelfde probleem lees ik op het forum, maar die kregen een snellere reactie en mijn geduld raakt op omdat ik mijn mail ECHT nodig heb.

Beste... ik heb een BBB 9780 met een BB bundel en kan mijn internet email niet instellen.

Hoi Sanne Reinaerts, Raf en Theo656,

Allereerst excuses voor de wat late reactie. Ik heb jullie aansluitingen laten controleren. Dit staat in ieder geval goed. In een ander topic heeft Raf aangegeven het opgelost te hebben door onderstaande te doen. Kunnen jullie aangeven of jullie mail inmiddels werkt?

Ik had net als velen van jullie ook dit probleem voor enige tijd. Nooit gehoord van de forum moderators en nooit simyo klantenservice aan de lijn kunnen krijgen. Alles geprobeerd, uiteindelijk was het simpel. Heb kpn.blackberry.com bezocht, mail ingesteld en klaar was Kees!

Groetjes,

Alex

Reageer