Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Blackberry Internet

  • 2 september 2012
  • 75 reacties
  • 5045 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds deze maand een Blackberry Bundel lopen bij Simyo. Heel leuk en aardig, maar alleen Whatsapp werkt.

Als ik wil facebooken, krijg ik de volgende melding:

''Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt. Maak verbinding met een WiFi-netwerk of neem contact op met uw serviceprovider om uw huidige dataplan te upgraden."

Ook browsen lukt niet.

Kun u mij hier mee helpen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Wayne 5 oktober 2012, 15:40

Hey dil2010,



Zou je even de batterij uit jouw Blackberry kunnen halen en deze vervolgens weer in het toestel willen doen? Zou je mij hierna kunnen laten weten of jouw probleem hiermee verholpen is?
Bekijk originele reactie

75 reacties

yes, werkt naar behoren, bedankt!
Beste Simyo Webcare,

Ik heb precies hetzelfde probleem als Drs.Peer.

Ik heb vandaag mijn simkaart ontvangen, moet ik nog even geduld hebben of moet mijn netwerk ook gereset worden?

Alvast bedankt!

Groetjes
En bij msn staat er  "Service is niet ingesteld voor dit toestel".
Hallo,

Sinds vandaag is mijn nummer overgezet naar mijn simyo simkaart. Hierop heb ik een Blackberry pakket! Whats app en Internet werkt prima, maar ik kan alleen niet op Facebook en Twitter. Hij geeft dan aan dat er iets in het systeem moet worden geupgrade. Ik lees op het forum al meerder problemen hier mee. Ik heb de apps al een keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar dat werkt niet!!!

Wat moet ik nu doen??

Alvast bedankt

Groeten
Hallo ik heb hetzelfde probleem.
Internetten werkt gewoon en Whatsapp ook, maar alles dat is verbonden met blackberry bundel werkt niet terwijl er bij mijn gegevens staat dat ik een bb bundel abbonement heb.

Kan iemand me hierbij helpen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey dil2010,

Zou je even de batterij uit jouw Blackberry kunnen halen en deze vervolgens weer in het toestel willen doen? Zou je mij hierna kunnen laten weten of jouw probleem hiermee verholpen is?
Hey dil2010,

Zou je even de batterij uit jouw Blackberry kunnen halen en deze vervolgens weer in het toestel willen doen? Zou je mij hierna kunnen laten weten of jouw probleem hiermee verholpen is?


Ja het is gelukt bedankt voor de hulp.
Ja er waren 2 reactgies voor dil2010??? EN ALLEEN HIJ WORD GEHOLPEN?! wat een onzin!!!
Ik heb zelfs een eigen topic geplaatst vanochtend en niet eens antwoord?? en deze kerel krijg antworod terwijl er nog 2 voor hem waren, vagiteid man.

Help me alsjeblieft want ik wacht al bijna 3 dagen op mijn blackberry services!!
Badge +2
Beste Zipzolazap,

Wij hebben bij deze een aanpassing op het netwerk doorgevoerd. Als je je BlackBerry even uit en weer aanzet kan je gebruik maken van BlackBerry alle services.

Groetjes,

Arie
Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing?


Ik heb ook het zelfde probleem HELP!!!!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi abdel mouain lias,

Ik heb je privé berichtje ontvangen en beantwoord. Je probleem zou nu opgelost moeten zijn. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hallo, ik heb dit probleem ook. Kan mijn netwerk gereset worden ? 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Annoeska,

Volgens onze gegevens heb je gebruik kunnen maken van internet op je mobiel. Ook zie ik dat je abonnement gisteren is ingegaan. Omdat je een Blackberry bundel hebt, is deze bundel actief sinds je abonnement actief is. Klopt het dat je gebruik kan maken van al onze diensten?

Groetjes,

Alex
Mijn mobiel is gestolen, ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekregen, maar ik denk dat mijn netwerk opnieuw gereset moet worden. Is dit mogelijk?
Badge +2
Beste Annoeska,

Wij hebben de instellingen op het netwerk gereset. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je met een kwartiertje weer gebruik maken van je aansluiting.

Groetjes,

Arie
ik heb een bb abonnement met nummerbehoud
alles is omgezet, maar ping werkt nog steeds niet, internet wel
wie kan mij helpen
Badge +2
Beste Merle,

Ook voor jou hebben wij de instellingen op het netwerk gereset. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je met een kwartiertje weer gebruik maken van je aansluiting en de BlackBerry diensten.

Groetjes,

Arie
Hoi,

Kan iemand mij helpen?
Ik heb anderhalve week geleden mijn nieuwe simkaart van simyo ontvangen. Bij mijn abonnement zit internet maar toch doen faceboek, -e-mail en what's app het niet. Ik heb een blackberry maar niet het internetbundel voor bb. Is dit wel echt nodig aangezien ik geen ping wil gebruiken?

Alvast bedankt!
Hallo, ik heb een blackberry en heb een blackberry abbonement afgesloten, alleen het werkt nie ( geen pin, whatsapp en facebook)
en wat moet ik nu doen?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Margo,

Wij kunnen enkel internet op de blackberry bieden indien er een blackberry bundel aangeschaft is.

Welkom op het forum vanieta,

Jouw blackberry bundel gaat in op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd. Vanaf dit moment kan je binnen de bundels gebruik van jouw aansluiting maken. Jouw nummerbehoud is bevestigd voor 07-02.
Beste,

Ook ik heb hetzelfde probleem van de week is mijn maandabo omgezet naar een abo voor een jaar. BBPing, Whatsapp, etc doet het niet. Graag reactie.

Gr. Gavin

Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing? 


Beste Probleembb,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je batterij aan je batterij te verwijderen en deze na een kwartier terug te plaatsen. Wanneer je batterij terug plaats kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je me laten weten of het werkt.
Reputatie 2
Badge +1
Hey GavinV,

Wij hebben jouw internetinstellingen op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en vervolgens kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Gisteren het bericht ontvangen dat de BB-bundel was geactiveerd net als de overstap van pre-paid naar abonnement. SIM-kaart overgezet naar oud bb-toestel (9700 bold) en BIS, mail, ping etc. werken niet.
Moet ik ook een reset krijgen of kan het liggen aan het feit dat deze bb eerst in een beveiligd bedrijfsnetwerk heeft gehangen?
Bellen/sms werken wel en de bb kon ook contacten inlezen van de SIM-kaart, dus er zit geen sim-lock op, toch?

Alvast hartelijk dank voor hulp in deze!
Badge
Ik heb ene blackberry en geen internet bundel. Het was altijd zo je een blackberry internet bundel nodig had om op intenet te kunnen en dat een gewone internet bundel het niet deed. Ik vond de blackberry bundel te duur dus maak alleen gebruik van internet op het moment dat ik wifi heb.  Nu kom ik net terug uit het buitenland en ineens kan ik overal whatsappen. Nogsteeds kan ik niet op het internet, maar krijg wel whatsappjes binnen zonder wifi. Dit was eerst niet eens mogelijk. Nu loopt mijn rekening ineens heel erg op.. Ik wil kunnen whatsappen als ik wifi heb, maar niet verder niet. Hoe zorg ik ervoor dat mijn bundel dan niet oploopt?

Heb in twee dagen al een rekening van meer dan 8 euro staan en wil dit niet betalen. Ik heb geen instellingen veranderd en hoor dus ook niet ineens verbinding met internet te kunnen maken.

Reageer