.

Vraag

BlackBerry email instellen

• 12 July 2012
  • 7 reacties
  • 854 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Beste,

Waar kan ik het email adres instellen waarvan ik mail wil ontvangen op mijn blackberry?
Bij KPN kon ik het via http://kpn.blackberry.com/ instellen.

7 reacties

Badge +6
Beste _Roy_,

Welkom op het forum!
Het instellen van de email op je BlackBerry dien je instellen via de optie configuratie. Daar zie je staan dat je een email account kan toevoegen.
Badge
Beste Natascha,

Is dit een serieus antwoord van de helpdesk?
Ik hoop van niet.

Ik probeer deze al 2 dagen telefonisch te berijken, wat niet mogelijk lijkt!
ERG SLECHT van de telefonische helpdesk!
Dus ik hoop niet dat ik nu op het forum zo snel wordt afgescheept met iets waar ik helemaal niks aan heb.

Ik begin toch erg te twijfelen of ik er verstandig aan heb gedaan om over te stappen naar Simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roy,

Hoe je je email in moet stellen is afhankelijk van welke versie besturingssysteem je gebruikt. Vaak is het via de onderstaande stappen te vinden.

Ga naar configuratiescherm - email instellen - email adres invoeren - wachtwoord instellen.

Je moet er wel rekening mee houden dat we een sim only provider zijn en geen Blackberry toestellen leveren. We weten daarom niet waar je bepaalde instellingen moet instellen. Dit is vaak terug te vinden in de handleiding van het toestel.

Is het inmiddels gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex,

Ik snap dat jullie een sim only provider zijn en niet alle instellingen van iedere telefoon weten.
Alleen moest ik bij mijn vorige provider dus via een site het email adres toevoegen welke voor bis zou worden gebruikt.
Maar nou is het mij duidelijk dat dit met simyo in het toestel zelf moet worden ingesteld.

Bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roy,

Is het ook gelukt om het in te stellen? Zo ja, hoe precies? En zou je ook je type toestel kunnen doorgeven? Dan kunnen de andere forum bezoekers het ook weer gebruiken. Alvast bedankt.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb een blackberry bold 9700 met software versie v5.0.0.593

Ik ben op de telefoon in het hoofdmenu naar de map installatie gegaan.
En daar gekozen voor e-mailinstellingen.
Als je dat opent kun je een nieuw email adres toevoegen.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je toevoeging Roy.

Groetjes,

Alex

Reageer