Eind januari dit jaar heb ik gekozen voor een 1 jaar sim only abonnement.
Daarbij heb ik ook de blackberry bundel opnieuw aangeklikt (zodat het 12,50 ipv 17,50 p/m zou gaan kosten).
Op vrijdag 1 februari heb ik een mailtje ontvangen om 01.35 uur dat een blackberry bundel is aangeschaft.
Tevens om 07.44 uur dat een blackberry bundel (de oude) is beëindigd.
De mail van 07.44 uur was de laatste, sindsdien is de BIS connectie niet meer mogelijk.
Ik heb niets aan de telefoon veranderd en kwam er 's middags achter dat er geen mail meer binnen kwam.
Gewoon browsen werkt wel nog steeds.
Omdat het volgens de klantenservice mogelijk aan een foute (apn) instelling mijn kant ligt, heb ik vandaag
het toestel compleet leeg gemaakt (geswiped) en de batterij er +5 minuten uit gehad.
Helaas ook nu zonder resultaat. Geen Bis en geen melding van toestelregistratie op het netwerk.
Wat nu?
Met hartelijke groet,
RicoH
Beste antwoord door Wayne
Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel volledig kunnen uitschakelen en hierna weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of het hierna naar behoren werkt?