Ik heb ook gemaild maar tot op heden nog geen reactie gehad: 273197.Mijn Blackberry abonnement zou 1 november ingaan. Maar dat is niet gebeurd. Ik heb de accu en simkaart zelfs 30min eruit gehad en opnieuw opgestart.
Het rare is, is dat er wel ergens een 3G verbinding is. En ik dan via via wel af en toe verbinding heb alleen niet met mijn apps, die ik altijd gebruik.
Want als het werkt, dan werkt het ook perfect! Alleen elke keer bij een nieuwe maand, gaat het fout.
Ook zie ik dat er wel degelijks iets van de mb's afgaat in mijn account maar waarom werkt het niet naar behoren. Normaal kan ik email's ophalen/verzenden, whatsapp en bv de Facebookapp gebruiken. Dat gaat nu dus niet.
Grt
Diana
Beste antwoord door Wayne
Ik heb jouw aansluiting een reset op het netwerk gegeven. Ik wil jou vragen om jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer in te schakelen. Hierna zou je gebruik moeten kunnen maken van jouw aansluiting.