Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

BB bold BIS werkt nog niet

  • 16 december 2013
  • 18 reacties
  • 4860 Bekeken

Badge
Hallo, Ik heb telefonische al meerdere malen contact gehad omdat mijn Blackberry Internet het na 4weken nog niet doet.

Het werkte allemaal goed totdat ik mijn Blackberry ging updaten via de PC.

Ik heb op jullie verzoek contact gehad met Blackberry en hun gevraagd wat het probleem kon zijn, maar volgens hun is dit iets wat mijn carrier alleen kan regelen. Omdat ik bij jullie in de BB server sta en jullie deze beheren.

Wel kan ik via mobiele internet gebruik maken van alles waar je geen BIS voor nodig hebt zoals Whatsapp en sommige app's zoals Nu.nl maar zodra ik dus via BIS op internet of Facebook wil krijg ik de melding: Surfen via het mobiele netwerk valt niet onder uw huidige serviceabonnement.
Wat daaraan ook raar is dat ik zonder zelf mijn internet bundel te hebben gewijzigd ineens een email kreeg van Simyo waarin stond dat ik mijn Blackberry internet abonnement had opgezegd en een 200mb normaal internet bundel zou hebben aangevraagd maar ik weet zelf ook dat ik hier niks aan heb met een BB.

Onderhand hebben meerder collega's mij gezegd dat uw it-afdeling hier naar zou kijken en ik zou al meerdere malen wat van jullie horen dit moet na een dikke week nog steeds gebeuren.
Ook is mij verteld dat mijn abonement weer terug is gezet naar het Blackberry internet plan maar ik merk hier nog steeds niks van.

U zult begrijpen dat ik naar 4 weken bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn het onderhand erg vervelend begin te vinden en hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt.

Ow ik ben vergeten te zeggen dat ik mijn Blackberry meerdere malen gewiped heb en er nieuwe OS op heb geïnstalleerd om te kijken of dit hielp zonder succes.

Online heb ik gelezen dat het hielp als mijn profiel van uw BB server verwijderd wordt en opnieuw toegevoegd word,
Maar dit is door mij niet te testen.


Groeten,

Marc Punt
icon

Beste antwoord door Natascha 17 december 2013, 16:01

Hallo, Ik heb telefonische al meerdere malen contact gehad omdat mijn Blackberry Internet het na 4weken nog niet doet.



Het werkte allemaal goed totdat ik mijn Blackberry ging updaten via de PC.



Ik heb op jullie verzoek contact gehad met Blackberry en hun gevraagd wat het probleem kon zijn, maar volgens hun is dit iets wat mijn carrier alleen kan regelen. Omdat ik bij jullie in de BB server sta en jullie deze beheren.



Wel kan ik via mobiele internet gebruik maken van alles waar je geen BIS voor nodig hebt zoals Whatsapp en sommige app's zoals Nu.nl maar zodra ik dus via BIS op internet of Facebook wil krijg ik de melding: Surfen via het mobiele netwerk valt niet onder uw huidige serviceabonnement.

Wat daaraan ook raar is dat ik zonder zelf mijn internet bundel te hebben gewijzigd ineens een email kreeg van Simyo waarin stond dat ik mijn Blackberry internet abonnement had opgezegd en een 200mb normaal internet bundel zou hebben aangevraagd maar ik weet zelf ook dat ik hier niks aan heb met een BB.



Onderhand hebben meerder collega's mij gezegd dat uw it-afdeling hier naar zou kijken en ik zou al meerdere malen wat van jullie horen dit moet na een dikke week nog steeds gebeuren.

Ook is mij verteld dat mijn abonement weer terug is gezet naar het Blackberry internet plan maar ik merk hier nog steeds niks van.



U zult begrijpen dat ik naar 4 weken bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn het onderhand erg vervelend begin te vinden en hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt.



Ow ik ben vergeten te zeggen dat ik mijn Blackberry meerdere malen gewiped heb en er nieuwe OS op heb geïnstalleerd om te kijken of dit hielp zonder succes.



Online heb ik gelezen dat het hielp als mijn profiel van uw BB server verwijderd wordt en opnieuw toegevoegd word,

Maar dit is door mij niet te testen.





Groeten,



Marc Punt




Hoi Marc-BB9930,



Welkom op het forum!

Het is erg vervelend wanneer je niet volledig gebruik kan maken van je aansluiting. Ik zie in het systeem dat er op 2 december telefonisch contact is geweest en dat er is vertelt dat je huidige internetbundel dient te wijzigen naar een BlackBerry bundel.

Ik wil je vragen je bundel te wijzigen via je persoonlijke pagina. Ik wil graag van je weten of je wel kunt pingen?
Bekijk originele reactie

18 reacties

Badge +6
Hallo, Ik heb telefonische al meerdere malen contact gehad omdat mijn Blackberry Internet het na 4weken nog niet doet.

Het werkte allemaal goed totdat ik mijn Blackberry ging updaten via de PC.

Ik heb op jullie verzoek contact gehad met Blackberry en hun gevraagd wat het probleem kon zijn, maar volgens hun is dit iets wat mijn carrier alleen kan regelen. Omdat ik bij jullie in de BB server sta en jullie deze beheren.

Wel kan ik via mobiele internet gebruik maken van alles waar je geen BIS voor nodig hebt zoals Whatsapp en sommige app's zoals Nu.nl maar zodra ik dus via BIS op internet of Facebook wil krijg ik de melding: Surfen via het mobiele netwerk valt niet onder uw huidige serviceabonnement.
Wat daaraan ook raar is dat ik zonder zelf mijn internet bundel te hebben gewijzigd ineens een email kreeg van Simyo waarin stond dat ik mijn Blackberry internet abonnement had opgezegd en een 200mb normaal internet bundel zou hebben aangevraagd maar ik weet zelf ook dat ik hier niks aan heb met een BB.

Onderhand hebben meerder collega's mij gezegd dat uw it-afdeling hier naar zou kijken en ik zou al meerdere malen wat van jullie horen dit moet na een dikke week nog steeds gebeuren.
Ook is mij verteld dat mijn abonement weer terug is gezet naar het Blackberry internet plan maar ik merk hier nog steeds niks van.

U zult begrijpen dat ik naar 4 weken bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn het onderhand erg vervelend begin te vinden en hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt.

Ow ik ben vergeten te zeggen dat ik mijn Blackberry meerdere malen gewiped heb en er nieuwe OS op heb geïnstalleerd om te kijken of dit hielp zonder succes.

Online heb ik gelezen dat het hielp als mijn profiel van uw BB server verwijderd wordt en opnieuw toegevoegd word,
Maar dit is door mij niet te testen.


Groeten,

Marc Punt


Hoi Marc-BB9930,

Welkom op het forum!
Het is erg vervelend wanneer je niet volledig gebruik kan maken van je aansluiting. Ik zie in het systeem dat er op 2 december telefonisch contact is geweest en dat er is vertelt dat je huidige internetbundel dient te wijzigen naar een BlackBerry bundel.
Ik wil je vragen je bundel te wijzigen via je persoonlijke pagina. Ik wil graag van je weten of je wel kunt pingen?
Badge
Hoi,
Ik kan de Blackberry bundel niet selecteren (deze is vaag afgebeeld) en ook Ping doet het niet.
Ik heb ook geen Blackberry logo rechts bovenin het scherm meer.
Mvg,
Marc
Badge +6
Hoi,
Ik kan de Blackberry bundel niet selecteren (deze is vaag afgebeeld) en ook Ping doet het niet.
Ik heb ook geen Blackberry logo rechts bovenin het scherm meer.
Mvg,
Marc


Hoi Marc-BB9930,

Per 1 januari kan je bundel wijzigen naar een BlackBerry bundel. De optie om te kunnen pingen staat aan in ons systeem.
Heb je toestel al een hard gerest gegeven?
Badge
Hoi,
Ja ik heb de batterij er dagelijks uitgehaald in de hoop dat hij het dan deed, maar ik zal wel moeten wachten tot 1 jan.
Al kwam ik er achter dat ik helemaal niks heb staan bij HRT editor waar eerder allemaal gprs certivicaten stonden staat niks meer en als ik "nu registeren" klik gebeurd er niks.
Hoe kan ik die terug krijgen?

Mvg.
Marc
Badge
http://supportforums.blackberry.com/t5/BlackBerry-Bold/Host-Routing-Table-is-Empty-Can-t-register-because-no-response/td-p/1580485/highlight/false/page/7

Ik lees op bovenstaande link dat jullie mij die HRT certificaten sturen?
Badge
Hi, ik heb zojuist een andere sim kaart in mijn Blackberry gedaan (ook een BB abonnement maar van Lebara) en toen deed alles het gelijk! Ik weet niet wat er fout is gegaan maar blijkbaar is er dus niks mis met mijn Blackberry.
Wat wel vervelend is is dat ik net een email kreeg waarin staat dat ik mijn mb's op heb gemaakt omdat ik per ongeluk door jullie op 200mb ben gezet. En hier dus niet genoeg aan heb omdat ik altijd 1000mb had.

Mvg,

Marc
Badge +8
Hoi,
Ja ik heb de batterij er dagelijks uitgehaald in de hoop dat hij het dan deed, maar ik zal wel moeten wachten tot 1 jan.
Al kwam ik er achter dat ik helemaal niks heb staan bij HRT editor waar eerder allemaal gprs certivicaten stonden staat niks meer en als ik "nu registeren" klik gebeurd er niks.
Hoe kan ik die terug krijgen?

Mvg.
Marc

Hi, ik heb zojuist een andere sim kaart in mijn Blackberry gedaan (ook een BB abonnement maar van Lebara) en toen deed alles het gelijk! Ik weet niet wat er fout is gegaan maar blijkbaar is er dus niks mis met mijn Blackberry.
Wat wel vervelend is is dat ik net een email kreeg waarin staat dat ik mijn mb's op heb gemaakt omdat ik per ongeluk door jullie op 200mb ben gezet. En hier dus niet genoeg aan heb omdat ik altijd 1000mb had.

Mvg,

Marc


Hoi Marc-BB9930,

Ik zie het, er is van alles gebeurd op jouw aansluiting. Je bundel is ergens in het proces inderdaad foutief gewijzigd. Ik ga dat berekenen en zet dat recht op je factuur. Excuses daarvoor, maar dat komt dus helemaal goed. Voordat jij die factuur krijgt is dat aangepast.
Wanneer de optie om Blackberry internet te gebruiken aan staat, dan zouden de Blackberrydiensten ook moeten werken. Die optie is voor je aangezet (daarvoor hoef je niet te wachten tot 1 januari), maar blijkbaar heeft dat nog geen resultaat opgeleverd. De instellingen van de HRT-editor zou je inderdaad binnen moeten krijgen als je Nu Registreren kiest. Je geeft nu aan dat er dan helemaal niets gebeurt. Dat mijn collega's nog niet bij je zijn terug gekomen, is waarschijnlijk omdat zij nog geen antwoord hebben van de IT-afdeling. Ik ga daar nu persoonlijk voor je achteraan, en zal je dan hier daarover berichten. Maar ik ben het met je eens dat ze dan in ieder geval even hadden kunnen laten weten dat er nog aan gewerkt wordt.
Heb je al geprobeerd om je BB nog eens te updaten? Met onze simkaart erin? Wellicht helpt dat ook om de instellingen goed te krijgen. Maar uit je verhaal begrijp ik dat je waarschijnlijk echt alles al een keer hebt geprobeerd.
Wat ik nu voor je ga doen is: eerst checken met de IT afdeling hier. Wanneer zij niets zien aan de Blackberry optie ga ik contact opnemen met de netwerkspecialisten, wat zij zien op het netwerk. Ik ga je laten weten wat ik vind, en ik hoop dat ik het snel opgelost krijg.
Ik hoop dat je nog een beetje vertrouwen in ons hebt. Hang in there.. ;)

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Marc-BB930,

Ook bij de netwerkspecialisten lijkt de optie goed te staan. Zij willen graag een reset uitvoeren, maar daarvoor moet je toestel uit staan (batterij eruit). Zou jij mij een privébericht kunnen sturen, wanneer je in de gelegenheid bent om dit te doen? Dan kan ik weer contact met ze opnemen, zodat zij dat uit kunnen voeren. Ik ben er vandaag tot 17:30.

Ik hoor van je:)
Groetjes, Charlene
Badge
Hoi, sorry voor het late antwoord maar ik kan mijn BB nu resetten, geen probleem (ik doe dat bijna dagelijks zonder succes)

Mvg,

Marc
Badge
Hoi, sorry voor het late antwoord maar ik kan mijn BB nu resetten, geen probleem (ik doe dat bijna dagelijks zonder succes)

Mvg,

Marc
Badge +6
Hoi Marc-BB9930,

Zoals afgesproken bel ik je donderdag om 11.00 uur nogmaals hierover, hopelijk werkt het dan! 🙂
Badge
Hallo Kim,
Ik heb zojuist de simkaart ontvangen en in m'n BB gedaan waarna deze direct vroeg om mijn wachtwoord zodat ik me kon aanmelden maar naar dat ik deze heb ingevuld gebeurde er niks en toen ik even later via de HRT editor weer een registratie verstuurde gebeurde er weer niks... 😞
Wel kan ik met m'n nieuwe simkaart bellen enz.
Zou je maandag naar 14:00 kunnen bellen?

Nog een goed weekend,

Groet,

Marc
Badge +6
Hoi Marc,

Zoals zojuist telefonisch besproken, raad ik je ook aan om nog even een kijkje te nemen in dit topic om ervoor te zorgen dat je Blackberry de APN "Blackberry.net" gebruikt in plaats van "internet". Hoop dat dit alsnog voor de oplossing gaat zorgen! 🙂
Badge
Hoi, ik krijg nog steeds geen mobiel internet ook niet als ik bij APN Blackberry.net invul zoals in het andere topic. Ik zag dat mijn collega's met de zelfde telefoon emgsm.vzw3g.com had staan en omdat die bij hem werkt heb ik die ook (tevergeefs) geprobeerd.
Ook heb ik bij Blackberry op het forum gevraagd en daar kreeg ik als antwoord dat bepaalde telefoons niet ondersteund worden door gsm providers maar ook dit lijkt me raar omdat het allemaal wel gewerkt heeft.
Toen las ik dat alleen jullie mij deze certificaten kunnen sturen maar kunnen jullie ook contact leggen met Blackberry en vragen of mijn verbinding goed is?

Hier een link naar mijn vraag op het forum : http://supportforums.blackberry.com/t5/BlackBerry-Bold/9930-did-not-activate-after-update/td-p/2685987/page/2

Regardless of what the actual issue is the only ones who can resolve it are your carrier and/or BlackBerry. Call your carrier back and have them escalate your case to BlackBerry. BlackBerry can look at your pin/imei and tell what services are provisioned. They can't actually do the provisioning, only your carrier can, but they can tell you and your carrier what is wrong and what needs to be done.

Ik heb zojuist nogmaals een ander toestel software geïnstalleerd maar ook dat hielp niet.

Ik hoop dat jullie netwerk specialisten misschien nog een idee hebben of contact met BB kunnen checken.

Mvg,

Marc
Badge
Hallo, ik ben erg benieuwd of bovenstaand bericht in het Engels al is nagegaan?
Goed weekend,
Marc
Badge +6
Hoi Marc-BB9930,

Ik heb je zojuist proberen te bereiken, want we hebben waarschijnlijk een nieuwe oplossing, ik probeer het later vandaag nog een keer! 🙂
Badge
Hoi Kim,

Een fijn 2015!
Zou je mijn internet instellingen weer kunnen nakijken? Ik ontvang sinds 2jan. Geen email en andere push berichten meer en internet werkt ook niet met 3G. Alleen whatsapp werkt dan weer wel...

Met wifi werkt alles wel.

Alvast bedankt!

Marc
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marc-BB9930,

Volgens mij heb je al contact gehad met kim en heeft zij je verder geholpen.:D Doet alles het weer?

Reageer